Safari Kenia in combinatie met strand

Hallo,
Ik wil in februari naar Kenia en een 3/4 daagse safari combineren met 3/4 dagen strand. (Ws Diani Beach en dus vliegen op Mombasa)
Wanneer ik dit hier boek, bijvoorbeeld een fly-in naar Masai Mara is het erg duur. Alleen de safari al vanaf 800 euro pp.
Ik denk dat dit goedkoper of anders kan. We willen iig de big-five zien.
Graag tips!
alvast bedankt!
Germaine

hoi, ik ben vorig jaar in kenia geweest. Wij verbleven ook in diani beach.
wij hebben ter plaatse een safari geboekt van 4 dagen voor ongeveer 400 euro. 3 maaltijden per dag, alleen drank moesten we nog betalen. je moet wel goed afdingen, want volgens mij kan het nog goedkoper. Maar het was echt een super ervaring, een van mijn beste reizen ooit.
Wij hebben ook 1 nacht in een tent geslapen, ook echt een aanrader. De geluiden die je s’nachts hoort zijn echt spectaculair, heb wel niet veel geslapen omdat ik alles goed wou ervaren. op 50 meter van ons tent was een waterpoel en daar kwamen s’avonds de leeuwen en olifanten drinken terwijl wij vanuit ons tentje konden toekijken, echt super.
veel plezier

Dankjewel voor je reactie!
In welk park was je??
Grtjs, germaine

Hoi,

Zoek je ook accommodatie in diani beach? We hebben daar een mooie villa - 400m van het strand. Kijk op onze site: www.villakenya.info
Gr. Helen/Peter

Ik heb precies hetzelfde idee, ben dus benieuwd of mensen nog tips hebben. Ik wil dit in m’n eentje gaan doen. Heb al wel veel gereisd maar nog nooit alleen. Daarom vraag ik me af of ik toch niet ook de safari al hier moet regelen, of toch beter pas daar. Ik wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven. Eigenlijk net over de 1000 euro, maar ik ben bang dat dat al niet gaat lukken, vooral omdat ik nog geen echt goedkoop vliegticket heb kunnen vinden.

Goedkoper dan 491 ga je ook niet vinden …

KLM, heel de maand januri en februari, vanuit Brussel of ANtwerpen !!
(wel op TREIN klikken)