Vakantie naar Kenia

Hallo allemaal,

Wij (mijn vriend en ik) zouden van de zomer graag naar Kenia op vakantie gaan. Ik heb alle boeken van alle touroperators in huis gehaald en vind het eigenlijk best prijzig.
Wij zouden graag een safari willen doen en dan nog wat relaxen in Diani Beach.

Heeft er iemand tips om het goedkoper te doen dan de prijzen die in de reisgidsen staan vermeld?

groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Wij hebben een villa te huur in diani beach. Die kost per week 350euro max. 4personen, extra persoon 50euro p/wk. Voor meer info. ga naar
www.vakantievillakenia.nl

Voor goedkoper safaris ga naar www.magicalsafari.com
Daar kun je goedkoper safari’s aanvragen. Gr. helen

Hoi,

Wij hebben daarnet een reis geboekt naar Kenia via www.joker.be, het was iets van een 460 euro per persoon voor de vlucht op Nairobi. We gaan zelf op zoek naar een safari en logies. Logies eventueel ook in een huisje zoals de persoon hierboven al heeft aangeboden, pakken goedkoper dan een hotel. En een goedkope safari heb ik nog niet gevonden… misschien kunnen we samen zoeken? Eventueel zelfs boeken? :slight_smile: Soms is het goedkoper om met 4 te gaan. Wij vertrekken op 8 augustus in Brussel en keren terug de 30e, dat is via Egyptair.

@ Helen:
Ik heb de site van het huis dat jullie verhuren bekeken. Ligt jullie huis in een soort park? Het valt me op dat de meeste huizen die worden verhuurd bijna hetzelfde zijn? Is er een zwembad?

Alvast bedankt!

Hallo. Het huis ligt inderdaad op een beveiligd resort met nog 4 andere. Ze lijken allemaal hetzelfde maar zijn dat niet , van binnen zit er veel verschil. Wij hebben geen zwembad en daarom kunnen wij het huis voor slechts 350 per week aanbieden. De zee is slecht 400 meter van het huis. Voor meer info kun je me altijd mailen. groetjes Helen

Beste Kokosnoot,

Inderdaad, er zijn tal van plekjes in Diani waar je je safari goedkoop kunt boeken. Alles hangt er van af hoe je je vakantie wilt inplannen.
Zie mijn vorige reacties op de posts (oa. ivm losse vliegtickets, enz…).
Stuur me gerust een pm voor verdere info.

Greetz,
Trudi

je kan van af hier het beste safari boeken er woont eeen nederlander in mombasa die heeft zijn egen berijfje en kan kijken wat je te besteden heb wat je er voor kan doen ik ben er net geweest ben nu twee dagen terug ik heb eventueel zijn tel nr of internet site

Kan je eventueel zijn site even vermelden?