wij gaan in juli naar kenia naar diani beach. en zouden graag een paar leuke dingen willen bezichtigen. heeft iemand leuke ideeen?
Wij zouden ook graag op safari gaan, het liefst met een prive gids, iemand aanbevelingen en eventuele kosten?
wij gaan in juli naar kenia naar diani beach. en zouden graag een paar leuke dingen willen bezichtigen. heeft iemand leuke ideeen?
Wij zouden ook graag op safari gaan, het liefst met een prive gids, iemand aanbevelingen en eventuele kosten?
Hoi Angela,
We hebben wat ideeen om leuke dingen te doen. Als je even naar onze site gaat www.villakenya.info en een mailtje stuurt dan kunnen we je een lijst sturen met prijzen en mogelijkheden voor een safari en ook andere excursies zoals boottochten enz. Gr. Peter en Helen
Hoi hoi,
We zijn ook een paar keer in Diani geweest en hebben een safari gedaan. Toen via Monika Safari´s en daarna goede ervaringen met Magical.
Van daaruit kun je heel goed naar Tsavo east en West en ook naar Amboseli (combinatie).
daarnaast vonden wij het tripje naar Wasini eiland ontzettend leuk.
Diani Childrens Village bezocht, ook bijzonder.
Er zijn zoveel leuke dingen in Kenia!! >>>
Groetjes Lae-titia
www.faharifoundation.com
mijn vriend is al 15j safaridriver, kan al je wensen en wensjes in vervulling brengen voor een aanvaardbare prijs. Hij is Keniaan en woont in Mombasa. Indien geïnteresseerd kan ik je verdere info geven
hartelijk dank voor de reactie.
Dat lijkt me erg gaaf, ik hoor graag meer informatie
zijn naam is wambua makau, op safari noemt hij zichzelf papa simba hihi.
Je kan hem via facebook contacteren (wambua makau) of via mail : papasimba68@hotmail.com, of telefonisch 00 254 727557977, zeg hem dat je alle info kreeg van mij, cynthia
Papa simba, ja dat is waar, daar ben ik ook mee op safari geweest. Grappig zeg! Ik ben in 2009 5 dagen op prive-safari geweest met collega-vrijwilliger, het was echt super!!
hihi ja das echt grappig.Papa en ik zijn reeds sinds bijna 6j bevriend. schat van een mens!!
Zeker, we hebben echt genoten die 5 dagen!