Help. 3 dagen safari

Hoi,

Ik zit op dit moment in Kenia diani beach.
Ik wil graag een 3 daagse safari boeken maar krijg te veel aanbiedingen om te kunnen kiezen. Wie kan me goede raad geven. Ik wil naar tsavo east en west en amboseli. Ik heb b.v. een aanbieding van ITA tours voor deze safari voor 280 euro met overnachtingen in de red elephant safari lodge en de kibo lodge.
Zijn de oke of kan ik beter voor andere kiezen. Iemand bekend met ITA safaris

Enige info die ik voor je heb, is dat de Red Elephant Lodge een prima verblijfplaats is. Vriendelijk personeel en ik heb er zeer goed gegeten. Over Kibo lodge en ITA safaris weet ik niets…

Succes en veel plezier!

Hoi hoi,

Probeer deze eens: http://www.kenyansafariholidays.net/

Alleen maar goede ervaringen gelezen hier op het forum.
Fijne gidsen en supergoede communicatie.
Veel plezier!!!

1 like

Als je nu in diani beach zit, zou ik met de matatu (of taxi) naar Monika Safaris gaan bij de Petrol Station. Dit geeft je een goedkoop offer en is zeer betrouwbaar (ben 2x met haar geweest en is een goede vriendin)

Inderdaad een goed idee, hoor veel goede verhalen van Monika. Haar telefoonnummers staan hier beneden … vraag of ze je op kan komen halen van jullie hotel of cottage … zal vast geen probleem zijn voor haar…

ITA tours ken ik niet, zal vast ook goed zijn hoor en als je besluit met hun op safari te gaan, laat even weten hoe het was?
Red Elephant is een goede lodge buiten east … wellicht dat er lodges zijn op mooiere lokaties in Tsavo oost… de lodge is verder prima.

http://www.monikasafaris.org/resources/english-business-card1.png

ita tours zit tegenover uw hotel
loop eens binnen drink een chai
en als het goed lijkt boekt u toch een safari

er zijn vele kantoortjes in diani en de meeste zijn gewoon goed

ps : monica heeft nu een kantoor in baharini shopping centre
tegenover ushago

kibo lodge is een prima tent lodge nabij amboseli

nabij diani shopping centre

http://www.kenyanadventures.co.uk/
nabij bazaar centre

bijde vlakbij het petrol station

als uw gevoel bij ITA safaris goed is gewoon doen

ga eens een morgen golven bij de buren

Oke bedankt voor de info

Oke ik ga morgen even bij Monika kijken. Ik hoop dat ik het kan vinden. Ik heb geen idee waar het Petrol station is maar het zal wel lukken.

Bedankt voor je reactie. Ik was inderdaad al van plan om morgen bij dianisafaris te gaan kijken.

Ik zit hier nog maar net dus weet nog niet waar ik alles kan vinden waar jullie het over hebben. Baharini shopping centre b.v. zegd me niets.

Golven is niet helemaal mijn ding. Ik zit overigens in het hotel met de golfbaan Leisure lodge hotel.

Als je met de matatu gaat moet je gewoon zeggen Petrol station en dat zetten je gewoon af bij het benzine station. Gewoon zeggen waar je naartoe wilt en pas betalen als er daadwerkelijk bent en niet eerder

SUcces !

Ik denk niet dat dat lukt in 3 dagen tijd, tenzij je het met een vliegtuigje doet en dan kom je er niet voor dat bedrag !

beter drie dagen in 1 park op je gemakkie.

Enjoy