Hoi,
Wij willen in Kenia een safari maken, waarbij we Masai Mara en Tsavo bezoeken.
Vervolgens willen we als afsluiting een weekje strandvakantie.
Ik zat er zelf aan te denken om een vlucht te boeken naar Nairibo en terug te vliegen vanaf Mombarte.
Hebben jullie ervaring met het zelf plannen van een vakantie in Kenia?
Ik ben vooral benieuwd of het qua vervoer handig is om zelf je reis te organiseren.
Hebben jullie tips of ideeen?
Het is zeker te doen om vooraf zelf je reis te plannen en binnenlandse vluchten aldaar zijn gemakkelijk van hieruit te boeken, hoor.
Je kunt inderdaad vliegen op Nairobi en van daaruit een safari maken naar oa. de Masai Mara. Vanuit Nairobi kan je een vlucht boeken naar Mombasa om van daaruit een safari te maken naar Tsavo East en Tsavo West (eventueel in combinatie met Taita Hills). Vanuit Mombasa kan je ook nog heel wat andere, leuke (dag)safari’s maken.
Stuur me gerust een mailtje.
Beste Trudi,
Dankjewel voor je reactie.
Ik kan op internet geen site vinden waar ik een binnenlandse vlucht kan boeken, heb je misschien tips voor mij?
Beste Loes,
Als je op site van de binnenlandse vlucht kijkt, moet je oppassen met boeken. De prijs zit hoog dan als je zelf in Nairobi of op het vliegveld in Nairobi en ticket daar koopt.Jet link betaal je zo’n US 315,fly 540 vragen ze US 384 voor een retour. Maar Ik kan voor je vanuit hier in Nederland alles regelen en je hoef geen zon bedrag betalen allen bemiddelen kosten. Kijk op onze site www.clenatravels.nl
Groetjes Clena.
Da’s raar, want ik heb reeds vele malen een binnenlandse vlucht geboekt van hieruit en heb nog nooit meer betaald dan € 130,00 voor een retourticket per persoon. Noch bij de ene maatschappij, noch bij de andere.
In de meeste grote steden, hebben die lokale vliegmaatschappijen wel kantoren. Volgens mij kun je daar het beste boeken. Ik betaalde voor een enkeltje nairobi-mombasa iets van 60euro.