Hi, ik ben Annelies en heb een passie voor reizen, het ontdekken van nieuwe landen, culturen en mensen. Het rondreizen doe ik samen met mijn man en sinds een aantal jaren samen met onze drie kids. Zo hebben we rondreizen door o.a. Zuid-Afrika, Indonesië, Thailand, west- en oostkust USA, Tanzania en Israël gemaakt. Ook in Europa hebben we het nodige gezien: Noorwegen, Sicilië, Toscane, Andalusië, zuidkust Engeland, Schotland, Bretagne enz. Ook stedentrips (van Riga tot Sevilla en van Krakau tot Rome enz. enz.) maken we geregeld.
Wat voor mij minstens zo’n grote hobby is geworden, is het uitzoeken en regelen van een rondreis, vakantie of stedentrip geheel naar onze eigen wensen en behoeften. Prettige bijkomstigheid is dat het zelf regelen en boeken je duizenden euro’s bespaart (zeker met een gezin!). Door het zelf boeken van vliegtickets, huurauto en accommodaties bleek de prijsvergelijking met een touroperator of reisbureau altijd in mijn voordeel uit te vallen. Bovendien heb je een persoonlijke reis die helemaal is samengesteld naar jouw wensen, behoeften en budget.
Mensen in mijn omgeving die geen tijd of zin hadden om zelf urenlang het internet af te struinen, vroegen mij al snel dit voor hen te gaan doen zodat zij ook hun droomreis konden maken. Dit vind ik ontzettend leuk om te doen; zo combineer ik mijn eigen reiservaring en hobby en bezorg anderen ook een betaalbare rondreis op maat!
Hoi Annelies, welkom op Wereldwijzer! Leuk dat je mensen in je omgeving zo kunt helpen. Ik hoop alleen niet dat je hier commerciele bedoelingen hebt…