Zeevracht naar Indonesie

Weet iemand misschien en betaalbare en betrouwbare vervoerder voor schoolboeken van Nederland naar een taalinstituut in Indonesie?

Ik denk daarbij aan zeevracht ivm gewicht van het pakket en de kosten als dit per lucht zou gaan.

Alvast hartelijk bedankt.

hoi
stuur eens een mailtje naar www.damco.nl of je kunt ze bellen. ik weet niet zeker of ze ook naar indonesie gaan maar denk het wel.

Karin , ik heb de site bekeken , zie alleen bakkerij producten.

Ik zoek ook een manier om met de zeepost (goedkoper dan luchtpost) te versturen.
De TNT doet niet meer (sinds Jan 2009 ?) , toen was het ongeveer 29 euro per 10 kg ( met de luchtpost was het 54, xx euro (nu 57, xx euro).
Bij diverse cargo bedrijven moet ik per m2 containerruimte huren.
Heb ook veel “oude” Nederlandse boeken die naar jakarta moeten.
Alle info is welkom .

ze verschepen alles, gewoon even contact opnemen.

sorry mss verschepen ze niet voor particulieren dat weet ik niet zeker.

Stuur een email naar meneer Wahywono; wahyuwono@hotmail.com met daarin je telnr. en laat hem jou bellen. Het is een hele aardige Indonesische man en hij is niet zo duur. Houd er rekening mee dat via een boot het wat langer kan duren totdat het aankomt. Heb je al een adres waar je het naartoe wilt zenden ? Indesco

PS. Via deze meneer kun je overigens alles laten verschepen; succes !

Goede tip , ik zal hem mailen .
Heb heleboel dingen te versturen.

Zo moet het zijn dat leden andere leden helpen.

Banyak terima kasih.

(psst , niet verder vertellen :wink:,
eindelijk heb ik een voordeel kunnen halen door “lid” te zijn van deze club )

:dag:

Vertel, vertel, vertel … stuur PM pleaseeeeeeeeee. Indesco

Berichtje/vraag voor Surya Atmadja:
Heb je inmiddels spullen naar Indonesie verscheept? En hoe is dat gegaan en bevallen? Graag ontvangen wij tips omdat wij ook e.e.a. willen verschepen.

Alvast hartelijk dank

Cipete

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, als je slechts te melden hebt dat je van een “gratis” container gebruik mag maken help je wel heel veel forumleden.:retard: Ze heeft hier al zoveel missers op haar naam staan dat er toch geen mens meer is die haar au serieux neemt.:dag: Overigens heb ik met eigen ogen in Sumatra kunnen zien wat men in Nederland verstaat onder hulp, (degenen die echt weten wat daar van nut kan zijn natuurlijk niet te na gesproken) de afgedankte goederen waren niet eens gewassen en vele maten te groot. computers en beeldschermen uit de vorige eeuw alsof de mensen, behalve de Chinezen:chin:, in Indonesië nog met een telraam rekenen. :slapen:
Nog steeds geen zinnige woord hier van ‘juffrouw weetal’ indoosco gelezen. Slechts uitingen van haar frustraties t.o.v. leden die wel wat zinnigs hier plaatsen en dit gaat dan heel vaak vergezeld van die waanzinnige lach.**hahahahaha **smkiek

Schat ik ga je op 7 dec a.s. verlaten, ik heb een 6 mnds ticket gekocht want ik ben je meer dan zat. Ik zal vnl op Ambon en Seram vertoeven, bij echt vrolijke mensen, niet van die types die lachen als een brulaap. Ik vlieg lekker comfortabel met SIA en ik ga niet vertellen hoe goedkoop het ticket wel was.

Heerlijk een leven zonder Indesco, Vendie van Heutsz en SA, wat een luxe. :smiley: :smiley:

lekker, 6 maanden Ambon en Seram!

mogelijk wordt dat mijn volgende bestemming in Indonesie (de Molukken in het algemeen), al staan Z-Kalimantan en West Papoea ook op mijn verlanglijstje.