Zanzibar

hoi,
weet iemand nog leuke slaapadresjes ( bij voorkeur in t noorden, nungwi e.o.) van zanzibar? van backpacker tot …
bvd gr mariska

:zon:

ik lees mee, ben erg benieuwd aangezien wij daar ook heen willen

Hoi,

Toen ik naar het noorden van Zanzibar ging heb ik me rond laten rijden om verschillende adresjes te kijken. Zoals ik me herinner was alles leuk en mooi. Ben bij Kendwa Rocks beland. www.kendwarocks.com

Veel plezier daar!!

Groetjes Loes

ziet er goed uit, iemand nog meer tips?

Yep. :nod:

Gebruik Walter (aka Bwana Mitch) zijn safari portal. Als het daar niet op staat… veel kans dat het niet bestaat. lol

Here you go, zijn Zanzibar accomodation page:

dag allemaal,
bedankt voor jullie reacties, ik was helaas al weg, maar wel leuk om nu te lezen. Ik ben in kendwa uiteindelijk bij malaika beland omdat de rest compleet volgeboekt was. ik ben een paar nachten geweest. leuk plekje op zich, maar echt het geld niet waard. (30$ per nacht), ontbijt incl. mooi aan het strand, maar vies en de laatste avond deden ze de generator niet aan omdat het op dat moment niet volgeboekt was…, bed was kapot, douche deed het niet. allemaal niet erg, maar wel voor dat geld. anyway, ik was herstellende van malaria dus het maakte me in het begin niet helemaal uit. Leuke aan kendwa voor alleen reizende vrouwen is dat je savonds en snachts via het strand overal heen kunt, want alles is bewaakt. Wat toch een aardige vrijheid geeft, je lekker overal alleen naar toe kan en weer terug. en geen vervelende beachboys. da’s ook wel prettig! al die andere adressen, Kendwa rocks, sunset, whitesands allemaal prima en aardig luxe. eten is overal lekker. maar voor de beste indian curry ga je naar amaan. Alles ligt ongelovelijk dicht bij elkaar, maar het is nog steeds prachtig, mooi wit strand en erg blauwe zee. heerlijk om te snorkelen en massages te krijgen op het strand.
Met de shared taxi vanaf stonetown ben je voor 6ooo tsh waar je moet zijn in kendwa of nugwi.

:zon02: