Zanzibar Kariba en Bye bye....

(origineel bericht op be-more.nl)

Zanzibar Kariba en Bye bye…

Zo daar zijn we dan weer.

ik schrijf deze blog vanuit Masaka.

stone town was indrukwekkend. het was een grote geschiedenis over de slavernij. ook weer prachtige plaatjes van kunnen schieten in de stad. de markt etc.

al met al gewoon een avontuur om in de stad te lopen. om de dala dala’s te zien
We hebben op woensdag gedag gezegd tegen angela en laura. Marjorie en ik hebben toen die dag een luier dag gehad.

de dag erna hebben we het park bezocht met de apen. Jozani. zooo gaaf!
ik ben nog nooit zo dicht bij de apen geweest!!!

verder hebben we nog ff de supermarkt geplunderd en we hebben een kaasje gekocht en melba toast en een pak rosbief en een pak met salami worst. noooouuu joh genieten!
Marjorie en ik kregen nog een enorme lel van een cocktail van mister James.

Rond 04u ging de wekker en moesten we echt onze biezen pakken en richting de airport. Pff… afkicken hoor…

terug naar het back 2 basic life…

eigenlijk was het gewoon een top vakantie… ik kan er nog zo veel meer over vertellen maar daar heb ik de tijd niet voor! Anthony is zo juist hier aangekomen in de backpackkers en we gaan zo dycke (zijn zoon) op de boardingschool bezoeken. en dan terug naar het project. de anderen zijn in lake bunyoni, worden dus bij het project afgezet dus ik hoef niet te wachten op ze in de backpackkers. Kan ik ondertussen mooi mijn koffers inpakken want eind van deze week… gaan we verhuizen.

ik ga dan naar rakai!!! en gelukkig is het rond dat ik terug kan naar lwengo na de 2e maand rakai dus dat is geweldig nieuws en super leuk!!!

ik ga nog ff wat plaatjes erop zetten en dan zal ik volgend weekend weer een nieuw verhaaltje schrijven.

Deze week staan nog wat house visites op de planning… er staat nog een meeting met de builders van het zusterprojectje op de planning. Ik wil nog langs Tonny en Phoebee.
en nog langs Mattias.

En nog even genieten van dit prachtige lwengo!

groetjes en tot de volgende ronde!!

(origineel bericht op be-more.nl)