Hoi hoi,
ik ben al eens op bali geweest en hier heb ik dus ook maar een klein deel gepland en de rest zie ik wel als ik er ben.
maar dit x vlieg ik voor het eerst met emirates via dubai dus. hoe werkt de overstap hier?
thanks!!!
Hoi hoi,
ik ben al eens op bali geweest en hier heb ik dus ook maar een klein deel gepland en de rest zie ik wel als ik er ben.
maar dit x vlieg ik voor het eerst met emirates via dubai dus. hoe werkt de overstap hier?
thanks!!!
Niets bijzonders. Volg pijlen ‘transfers’, aldaar krijg je securitycontrole (mensen en handbagage apart door grote danwel kleine scanners) en daarna ben je in het shopping-walhalla. Tijdig uitvinden waar je volgende gate is (soms moet je met automatisch treintje naar andere terminal) en op tijd boarden.
Sukses,
<Erik> & [Sandya] / over minder 2 weken weer eens op Dubai
Thanks!!! Nu nog uitzoeken vanaf welke gate men aansluitende vlucht gaat.
Displays bij aankomst zijn het veiligste. Via de airport website kun je volgen wat de gate elke dag (geweest) is (aankomst vanuit AMS en dan weer verder vertrek), maar zoals zovaak: resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst ![]()
Goede vlucht,
<Erik> & [Sandya]
Als je vlucht naar Bali ook met Emirates is, dan kom je aan en vertrek je in Terminal 3. Die is exclusief voor Emirates.