Terwijl ik aan het surfen was en op zoek was naar vrijwilligerswerk in Thailand kwam ik ook op de volgende website terecht. www.thai-experience.org
Zijn er hier ook mensen die ervaring met deze organisatie hebben? Is deze organisatie betrouwbaar? Willen jullie eens je mening geven?
ken ze niet, maar waarom zou je betalen om vrijwilligerswerk te gaan doen. De prijzen maken duidelijk dat zij er aan verdienen.
Ook hebben ze het alleen over een visa, terwijl je in Thailand voor vrijwilligerswerk ook in bezit dient te zijn van een werkvergunning.
Wil je graag vrijwilligeswerk doen in Thailand en les geven op een school dan kan ik je zo in contact brengen met een school, waar je niet voor hoeft te betalen.
waar gaat het naartoe in deze wereld je wilt graag mensen helpen en dan moet je daar voor betalen is toch te gek om los te lopen.
Bannen die handel kan je beter in Ned. gaan helpen krijg je tenm. nog een onkostenvergoeding.
Inderdaad ik zou nooit betalen voor vrijwilligerswerk in Thailand al helemaal niet. Ik weet dat ze op scholen vaak ook mensen zoeken om te helpen of bij een dierenkliniek in Thailand.
Dat hoeft ook weer niet en via internet kun je aardig wat vrijwilligerswerk vinden, waar je niet voor hoeft te betalen. Dat kan ook handig zijn omdat je met een uitnodigingsbrief van de organisatie je bij het consulaat een non-immigrant visa kunt aanvragen, in plaats van een touristen visa.
Voor wie wil lesgeven als vrijwilliger op een middelbare school kan ik gratis bemiddelen.
Ik ga voor 5 maanden richting thailand en buurlanden. De eerste drie weken reis ik in me eentje en was ik eigenlijk van plan om nepal&tibet te bezoeken. Maar helaas zijn de vliegtickets erg duur om vanaf bangkok naar kathmandu te vliegen en over land heb ik te weinig te tijd denk ik. Heb in totaal 17 dagen en wil ook nog een trekking in Nepal/Tibet doen.
Ik denk dat ik daar dus te weinig tijd voor heb
Na was mijn tweede plan om vrijwilligers werk te gaan doen tot dat de rest van het reisgezelschap aankomt in thailand.
Ik ben bij het SIW geweest maar vond het allemaal heel erg duur en eigenlijk raar dat je je moet inschrijvennen geld moet betalen. Iemand verder nog leuke tips?
Ik ben niet al te handig en doe het liefst iets met natuurbehoudt of dieren.
Ben namelijk ook niet zo goed met kleine kinderen.