Www.3dnet.org Ervaring?

Hallo! Heeft er iemand ervaring met de organisatie 3dnet.org? Of heeft er wel eens wat over gehoord? Dit bedrijf helpt je bij het zoeken van een baan in bijvoorbeeld Amerika. Je moet dan wel eerst $100 betalen voordat ze je meer informatie gaan sturen…dat vond ik dus een beetje vreemd! Als er mensen zijn die hier meer over weten dan hoor ik dat graag! :slight_smile:
Alvast bedankt!!

Hmm,
Ik ken het bedrijf of organisatie niet maar persoonlijk zou ik hier niet op ingaan…
Heb je geen telefoonnummer of e-mail adres waar je meer informatie kunt opvragen.
Eerst betalen voordat je ook maar iets van de service mag verwachten.
Mijn advies: kijk lekker verder en zie hier vanaf…

Absoluut niet op in gaan. Je betaalt een hoop geld voor informatie dat achteraf het geld het helemaal niet waard is. Ik heb wel vaker van dit soort praktijken gehoord en achteraf blijkt de informatie vaak enorm tegen te vallen.

Schrijf je gewoon lekker in bij Monsterboard.nl, geef aan dat je ook op zoek bent naar een internationale baan, verenigde staten + de staat of stad van je dromen.
Zelf heb ik me ingeschreven bij het arbeidsbureau van de New York TImes. Log in met je gegevens en bekijk of er bedrijven zjin welke een reactie op je CV plaatsten.
Maar betalen voor informatie is Not Done. Tenzij je met een organisatie meegaat. zoals Travel Active. Deze geven aan dat er een bepaald bedrag is vereist. Maar dat is logisch en betrouwbaar.