N.i.w. Betrouwbaar?

Hallo,

ik heb een organisatie gevonden die mensen helpt om bijvoorbeeld een reis te maken in het buitenland, stages of werk te zoeken in het buitenland. Het klinkt allemaal echt ontzettend goed, maar ik vraag me af of een van jullie misschien ervaring heeft met deze organisatie of iemand kent met ervaring.
Hun website is: www.niw4u.com .
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, want ze kunnen me helpen de beslissing te maken.

mailen of een PB sturen mag natuurlijk ook!
Alvast bedankt,

Maret.

ik ken een vage kennis die er iets mee te maken heeft gehad,je kunt ze vergelijken met uitzendburo’s,ze melken je leeg,ik zou het eerst zelf proberen,lukt het dan niet,kun je altijd nog naar zo’n organisatie,groeten van olle.

Volgens mij heb ik op het Spanje forum veel negatieve berichten over deze organisatie gelezen. Ze werken als tussenpersoon en strijken geld op, terwijl je net zo goed rechtstreeks je zaken kunt regelen.
Even een zoekopdrachtje geven en dan vind je die berichten wel.
Denk er verder om dat je je zaken beter via een Nederlandse organisatie kan regelen ivm verzekeringen en ook de NL belastingen. Deze weten je achteraf vast te vinden en als je dan niets kan bewijzen over je inkomsten, loop je het risico dat ze je voor een x bedrag aanslaan.
Ik wil je alleen maar waarschuwen hoor, zodat je naderhand geen spijt zult krijgen. Succes verder.

Iemand anders nog reacties??

Hallo,

Heb twee kennissen die apart van elkaar naar het buitenland zijn gegaan met de organisatie N.I.W. Ze zijn allebei eerder teruggekomen omdat het werk niet inhield wat ze verwacht hadden en omdat ze allebei ontzettend lange dagen moesten maken.

Het heeft ze allebei 300 euro gekost wat ze nu dus kwijt zijn, en ook niet meer terugkrijgen. Mocht je het in je hoofd halen naar het kantoor van N.I.W. te gaan, om je geld terug te vragen, gaan ze direct dreigen dat ze de politie gaan bellen. Zegt genoeg lijkt me.

Wat ik je zou willen aanraden is om even de site van The JoHo Company te bezoeken. Www. joho.nl.
Ze hebben ontzettend veel werkaanbod, en je betaald een borg van 50 euro om je in te schrijven. Mochten ze niks voor je hebben dan word tde borg niet eens afgeschreven.

Succes!

Heeey, Je wilt dus weten of je er goed aandoet om met NIW in zee tegaan, nou mijn antwoordt is heel duidelijk NEE NIET DOEN.
Op het Forum Spanje, staat ook een bericht van mij over de NIW, het heet NIW begin er niet aan, het zijn oplichters!!! Daar kunnen je alles lezen wat mij overkomen is en daar zlef een coclusie uittrekken.

Mocht je nog meer willen weten kun je me altijd een mail sturen of wat dan ook. Nou succes nog he…

doeidoei groetjes Lovely

Hey lovely,

bedankt! Dat ten eerste!! :smiley: Ten tweede heb ik , helaas , al aan den lijve ondervonden dat NIW inderdaad niet betrouwbaar is. Ik had een afspraak met ze gemaakt en daar liep alles mis…
Jammer, en stom van zo’n organisatie. Slecht geregeld. Inderdaad: begin er niet aan.