Wie Ervaringen Met Niw4u?

Ik zou grag in september damen met een vriendin in australië willen werken met paarden.
Nu hebben we de organisatie NIW4u gevonden en ik ben benieuwd wat de ervaringen van personen zijn die aan een project van NIW hebben meegedaan.

Maken ze dingen waar die ze beloven enz.

groetjes

Ik zit met dezelfde vraag.
Op de site ben ik er wel over te spreken, maar in praktijk is het natuurlijk altijd anders, Graag jullie ervaring hierover.
Groetjes Alice (hoi Chantal)

hallo, weten jullie al iets meer over de organisatie niw4u? Mij lijkt het erg leuk om met de organisatie op reis te gaan (eerst zomerwerk en daarna eventueel winterwerk) maar ik wil graag ervaringen horen. ga wel naar de open dag op 30 oktober.
je mag me ook mailen"klas2i@hotmail.com

groetjes elissa

Ik heb zelf ook een beetje research gedaan over deze organisatie, ze komen helaas niet goed uit de bus voor mij persoonlijk… Ze zijn wat aan de dure kant en afspraken komen ze niet altijd even goed na. Dit is zowel mijn persoonlijke ervaring als van andere mensen. Ik wil je aanraden om een keer een afspraak te maken met NIW4U om zo zelf een gevoel te krijgen bij de mensen die er werken. Wees kritisch en kijk hoe ze reageren. Succes!

mm waarom niet gewoon zelf gaan ! allles valt zelf te regelen via internet !
over het algemeen is het makelijk om hier in australia werk te vinden als je niet te kieskeurig bent dus ik zou zeggen gewoon zelf proberen

Originally posted by VL29@18-08-2005, 14:30:03
** mm waarom niet gewoon zelf gaan ! allles valt zelf te regelen via internet !
over het algemeen is het makelijk om hier in australia werk te vinden als je niet te kieskeurig bent dus ik zou zeggen gewoon zelf proberen **

Dat heeft mijn voorkeur ook, het land is heel toegankelijk voor reizigers, dus je hoeft je absoluut geen zorgen te maken. Heb je echter hele specifieke wensen ten aanzien van een baantje of andere speciale activiteiten, dan kan een organisatie wel een uitkomst bieden.

Ik kan jullie er eigenlijk maar 1 ding opzeggen en dat is NIET DOEN!!! Ga niet met NIW.
Ik heb ooit hier heel veel oproepjes op wereldwijzer gezet met mijn hele verhaal en op 1 of andere manier zijn deze eraf gehaald en is een meisje die ook erg negatief over NIW was gechanteerd. Maar geloof me gewoon dat je dit echt niet moet doen, tenzij je een kutervaring wilt hebben en honderden euro’s lichter!!!

Succes allemaal.

Ik heb ook besloten om zelfstandig te gaan.
1200 euro betalen voor 2 weken cursus en daarna een baan vind ik wel erg veel.

Wel ben ik er na een lange zoektocht achtergekomen dat NIW samenwerkt met www.visitoz.org, rechtstreeks daar boeken is veel goedkoper. Maar dan nog vind ik het persoonlijk veel te duur.

hallo!
Hopelijk heb je nog altijd een actief lidmaatschap na maarliefst 7 jaar sinds je post in 2005. Ik ben namelijk op zoek naar meer mensen die destijds (ongeveer in de jaren 2005 en 2006) FLINK benadeeld zijn door niw4u. Mocht je dit dus lezen, graag contact!

Nogmaals aan lowvely21: mocht je dit lezen, neem je dan aub contact op? Ik ben erg benieuwd naar je verhaal over niw4u!!