Organisatie Niw4u

Wie heeft er ervaring met de organisatie niw4u? Ik zou graag spaanse les gaan volgen in Tenerife en wil graag weten of alles zo mooi is zoals zij op hun site zetten. En wat als je vast werk hebt? Je kan toch geen maanden verlof nemen? Wie heeft dit nog gedaan? Alle reacties welkom.
Groetjes Hil :wink:

ga niet met ze in zee!!!
ze beloven inderdaad erg veel en bij kwam er bar weinig van terecht. echt waar zoek maar eens op hun naar en dan zie je dat mensen slechte ervaringen met ze heben, dat ik niet de enige ben. geld vragen voor services die ze niet bieden en eigelijk moet je zelf alles regelen terwijl je juist zo’n organisatie benadert omdat je denkt dat zij dat kunnen. of in elk geval dat ze er de middelen en de informatie voor hebben, maar dat hebben ze gewoon niet. dus… zoek een andere organisatie, of regel zelf iets!!! ga anders langs bij joho, daar kan je je orienteren en ook brochures krijgen die je stap voor stap helpen bij het voorbereiden van een reis/werk/buitenlandervaring… succes!
groetjes

vertouw ze niet. het is een superslechte organisatie ik ben ook met ze in zee gegaan met heel veel spijt achteraf! En als je er op een nette manier iets van zegt achteraf worden ze nog boos ook! Ik heb het maar laten varen maar ik hoop dat niemand er meer intrapt. :ph34r:

Hoi!
Ik ben verrast deze reacties te lezen. Ik doe een spaanse taalcursus in Guatemala en alles is tot in de puntjes goed georganiseerd. Goed gezin, goede school, keurig opgehaald van de Airport. Dit is mijn ervaring. Ik zou het zonde vinden als door de bovenstaande reacties niemand niw meer benaderd. Ieders ervaringen zijn weer anders.
Succes met kiezen!
Groeten Ellen

hoi Ellen,
Ik heb dezelfde ervaring gehad als jij met een spaanse cursus in 2004, 3 weken, in Guatemala. Geregeld via niw4u. In 2006 ben ik daarom nog een keer met ze in zee gegaan, maar dit keer hebben ze al mijn geld achterover gedrukt en zat ik in Guatemala met de gebakken peren! Ik zou heel graag in contact komen met mensen die ook zoiets is overkomen. Het is inmiddels 6 jaar geleden, maar ik vind het nog steeds zo’n ontzettende klote streek!