Heey,
ik ben op zoek naar mensen die via NIW een spaanse cursus hebben gevolgd, en dan het liefste in Valencia.
Hoe is deze organisatie je bevallen? was alles goed geregeld?
Etc… Alle informatie is welkom!!
Ik hoop snel iets te horen…
Liefs Suuz
Heey,
ik ben op zoek naar mensen die via NIW een spaanse cursus hebben gevolgd, en dan het liefste in Valencia.
Hoe is deze organisatie je bevallen? was alles goed geregeld?
Etc… Alle informatie is welkom!!
Ik hoop snel iets te horen…
Liefs Suuz
sorry, maar ik heb een talencursus gevolgd, of liever gezegd, ben nu bog steeds mn talencursus aan het volgen via don quijote Don Quijote zit ook in valencia. maar ik heb nog nooit gehoord van niw. ik kan alleen zeggen dat ik over don quijote heel erg tevreden ben. alles is goed geregeld, ophaalservice, goede apartementen, goede leraren en elke maandag en donderdag een gratis drankje in een van de discotheken om de andere studenten beter te leren kennen. ik ben heel blij met mn keus.
succes met het kiezen van een organisatie en heel veel plezier met je cursus, maar dat gaat ongetwijfeld lukken.
groetjes tamaar
Via Adelante Taalreizen een taalreis gemaakt naar Valencia. Super mooie school met een residentie. In mijn studentenkamer had ik airco (zéér onmisbaar in de zomer ), eigen badkamer, balcon etc…Er was zelf internetaansluiting op mijn eigen kamer!! Hoefde alleen mijn laptop mee te nemen. Het strand lag op 10 minuten loopafstand. Ook heb ik daar veel spaanse studenten ontmoet omdat die op de universiteitscampus wonen. Verder heb je daar tennisbanen, fitnesscentrum, zwembad en nog veel meer voorzieningen.
Groetjes,
Krista