Ik ga begin juli voor drie weken naar valencia om daar spaans te leren. Zijn er meer mensen op dit idee gekomen of hebben mensen tips voor me over de stad etc? ik hoor het graag!
groeten, joris
Ik ga begin juli voor drie weken naar valencia om daar spaans te leren. Zijn er meer mensen op dit idee gekomen of hebben mensen tips voor me over de stad etc? ik hoor het graag!
groeten, joris
Hey Joris,
Ik ben toevallig dit jaar ook op het idee gekomen om een talenstudie te doen in Valencia, maar ben er ook nog nooit geweest. Ik heb op verschillende sites(valencia.startpagina.nl) info over de stad gekregen, maar er zijn (helaas) nog geen Nederlandstalige infoboekjes over deze stad te vinden. Wel heb ik een Loney Planet gids kunnen vinden die specifieke info heeft over Valencia, dit is dan wel in het Engels…
Femke
Hey femke,
bedankt voor je reactie, ben ook al een beetje op internet aan het zoeken geweest, inderdaad weinig sites in het nederlands… Een goede site is wel www.turisvalencia.es , deze site is ook in het engels te bekijken… Valencia lijkt me wel een indrukwekkende stad als ik de fotos zo een beetje bekijk, via welke organisatie en wanneer ga je precies?
Hey Joris,
Die site ziet er inderdaad overzichtelijk uit. Ik ben nu echt benieuwd geworden hoe het daar nou is. Ik ga de eerste drie weken van juli en heb geboekt via Study Travel. En jij?
Groeten Femke
ik heb ook via studytravel geboekt, is volgens mij wel de goedkoopste en mijn zus is eerder met studytravel geweest en was zeer tevreden hierover. ze hebben voor mij een appartement in het centrum geregeld dus dat is iig al prima!
Jammer dat je geen ervaringen kunt lezen die mogelijk gepost zijn van verscheidene taalcursus orginaties… op wereldwijzer forum…
Ik ga begin begin juli ook naar valencia om daar 8 weken lang spaans te volgen. Dit doe ik i.v.m. studie in valencia volgend jaar. En op het moment ben ik nog maar een beginner, hopen dat ik dan na 8 weken voldoende niveau heb om de colleges te volgen hehe:smirk:
Hey King,
Ik heb al een aantal keer talenstudies gevolgd in Barcelona en begon daar ook op niveau 0. Doordat de lessen in het Spaans gegeven worden, wordt het gemakkelijker om de taal te begrijpen en voordat je het weet kun je al heel wat Spaans lezen én spreken!!
Met welke organisatie ga jij en zit in een appartement of en gastgezin?
Groetjes Femke
Ik ga met study travel, en ik heb een single room als het goed is.
grtz king
Zijn hier mensen met ervaring met taalcursus in Malaga?