Talencursus Valencia

Hoi,
Ik denk erover dit jaar een Spaanse cursus te gaan doen in Spanje. Mijn voorkeur gaat uit naar de stad Valencia. Is iemand daar geweest? En wat voor huisvesting raden jullie dan aan?
Helaas kan ik maar 3 weken vrij krijgen van mijn werk, iemand daar ervaring mee, is 3 weken wel de moeite voor een curus?
Ik ben ook al iets "ouder"30 jaar, welke periode gaan de meeste leeftijdsgenoten? Ik kan nl weg in juni of aug/september. Wat adviseren jullie?
Groetjes Suzanna

Hoi,

In het algemmen hebben de scholen van Don Quijote een wat “jonger” publiek en die van Babylon Idiomas een wat ouder.

In de school van Babylon was het stevig aanpakken, en dan kun je in 3 weken heel wat opsteken. De scholen hebben meestal zelf een accomodatie en dat zou ik voor een korte periode benutten.

Op www.allesoverspaansleren.nl staan zowat alle taalscholen bij elkaar. Wellicht dat je daar nog inspiratie op doet.

Ik ben 3 weken in Valencia geweest in juli 2008. Ik heb les gehad bij Hispania: http://www.hispania-valencia.com/. In de zomer is het over het algemeen wat jonger publiek en gedurende het jaar wat ouder. Hispania kan je ook helpen met woonruimte. Ik heb elke dag voor 4 uur per dag les gehad en behoorlijk wat opgestoken!

Je kan het beste direct boeken bij een locale taalschool (zoals Hispania) en niet via een Nederlandse organisatie, omdat je dan meer betaalt!