Spaans leren in Spanje zomer 2012

Hoi!

Ik zit er aan te denken om in juli/augustus of september spaanse lessen (2 of 3 weken) te gaan volgen in Spanje (Valencia of Malaga)
Zijn er mensen die ervaringen hebben met taalscholen in deze steden?
Zijn er mensen die dezelfde plannen hebben?

Groetjes!

Hoi,

ik heb geen ervaring met de steden die je noemt maar ik heb zelf een cursus spaans van vier weken in Salamanca gevolgd via studytravel. Dus mocht je daar vragen over hebben, vraag maar!

Groetjes Fanny

Hoi,

Ik heb dezelfde plannen om een talen cursus Spaans te doen voor 2, 3 week maar dan in Salamanca/ Sevilla via Don Quijote eind juli/begin augustus. Mijn bedoeling is om vooraf gaand Madrid en omgeving te verkennen en aansluitend het zuiden van Spanje. Interesse?

Groetjes Floor

Hey!

Ik ga deze zomer 3 weken naar Valencia in juli, met Don Quijote. Vorig jaar ook geweest, kan deze stad echt aanraden! Zou ook leuk zijn om er al iemand te kennen :slight_smile:

Groetjes!

Hoi chocolate86,

Ik werk voor PLUS Taalreizen, een reisorganisatie die taalreizen naar het buitenland organiseert. Wij werken al jaren samen met een taalschool in zowel **Malaga **als **Valencia **en hebben hier goede ervaringen mee. Als je dat wilt kunnen wij je in contact brengen met oud-cursisten, zodat zij hun ervaringen met je kunnen delen. Ook kunnen wij je misschien in contact brengen met andere Nederlandse cursisten die in dezelfde periode naar onze taalscholen in Malaga of Valencia afreizen.

Heb je vragen of wil je graag in contact gebracht worden met onze cursisten? Stuur dan een e-mail naar info@plustaalreizen.nl of bel ons op 030-234 1312. Ik hoop je van dienst te kunnen zijn!

Groetjes,

Emma
PLUS Taalreizen

Hoi!

Ik heb afgelopen zomer 3 weken spaans geleerd in Valencia! Erg leuke stad en leuk om verschillende mensen te leren kennen! Allemaal internationale mensen en natuurlijk ook wat nederlanders. Zeker een ervaring die ik aan kan raden! Elke dag mar 4 uur les gehad en de rest van de dag lekker genieten van het weer! Het voelde voor mij ook meer als een vakantie, met iets extra’s:) Veel plezier alvast en als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

groetjes!