Hallo,
Ik studeer toerisme management en het lijkt mij erg leuk om stage te lopen in Valencia begin 2006. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand er een taalcursus gevolgd?? Ik ben benieuwd naar ervaringen,
Groetjes Nienke
Hallo,
Ik studeer toerisme management en het lijkt mij erg leuk om stage te lopen in Valencia begin 2006. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand er een taalcursus gevolgd?? Ik ben benieuwd naar ervaringen,
Groetjes Nienke
Hoi Nienke,
Op het moment zijn ze in Valencia druk bezig om de voorbereidingen te treffen voor de Sail 2007 die daar zal plaatsvinden. De metro wordt doorgetrokken naar het vliegveld, overal worden nieuwe borden geplaatst, hotels worden er extra gebouwd etc etc…
Tevens is Valencia de nieuwe citytrip hotspot aan het worden ( vraag dat maar na op school xD ) Ik zou zeggen probeer eens bij de Spaanse VVV te solliciteren. Wellicht hebben ze nog wat aan je kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Ook zou je de organisatie van de Sail 2007 zelf kunnen benaderen. Dan zou je bv kunnen helpen het evenement te organiseren.
Ik wens je erg veel succes iniedergeval.
Trouwens naar mijn mening is Valencia de mooiste en gezelligste stad van Spanje. Het klimaat is er geweldig, stappen kan je er het best van heel Spanje ( zeggen de Spanjaarden zelf ) en je het is nog een stad die zijn oude karakter heeft behouden en nog niet zo massaal is ondergelopen als Barcelona en Madrid.
Yo estoy enamorado de Valencia :o
Hai Nienke,