Hallo,
Ik studeer toerisme management en het lijkt mij erg leuk om stage te lopen in Valencia begin 2006. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand er een taalcursus gevolgd?? Ik ben benieuwd naar ervaringen,
Groetjes Nienke
Hallo,
Ik studeer toerisme management en het lijkt mij erg leuk om stage te lopen in Valencia begin 2006. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand er een taalcursus gevolgd?? Ik ben benieuwd naar ervaringen,
Groetjes Nienke
Hoi Nienke,
Op het moment zijn ze in Valencia druk bezig om de voorbereidingen te treffen voor de Sail 2007 die daar zal plaatsvinden. De metro wordt doorgetrokken naar het vliegveld, overal worden nieuwe borden geplaatst, hotels worden er extra gebouwd etc etc…
Tevens is Valencia de nieuwe citytrip hotspot aan het worden ( vraag dat maar na op school xD ) Ik zou zeggen probeer eens bij de Spaanse VVV te solliciteren. Wellicht hebben ze nog wat aan je kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Ook zou je de organisatie van de Sail 2007 zelf kunnen benaderen. Dan zou je bv kunnen helpen het evenement te organiseren.
Ik wens je erg veel succes iniedergeval.
Trouwens naar mijn mening is Valencia de mooiste en gezelligste stad van Spanje. Het klimaat is er geweldig, stappen kan je er het best van heel Spanje ( zeggen de Spanjaarden zelf ) en je het is nog een stad die zijn oude karakter heeft behouden en nog niet zo massaal is ondergelopen als Barcelona en Madrid.
Yo estoy enamorado de Valencia :o
Hai Nienke,
Ook ik ben helemaal verkocht… Valencia is wat mij betreft de meest relaxte en gezellige stad van Spanje. Ik heb er een maand een taalcursus gevolgd. Nu zit ik in Barcelona, omdat het hier qua werkmogelijkheden beter is. Alleen, ik zou echt zo weer terug gaan! Ga er regelmatig een weekendje heen en krijg dan echt het thuis-gevoel. Eens zal ik er dus wel terugkeren! Voor werk is het dus iets minder al ken ik twee Nederlandse meiden die in een hotel stage lopen. Dat hadden zij via hun opleiding geregeld, misschien kun jij dat ook doen? Goed Spaans spreken is trouwens wel aan te raden… Succes in ieder geval, je zal er geen spijt van krijgen!
Saludos, Eline
bon dia!!
Sail 2007 = americas cup volgens mij (of ik heb het natuurlijk helemaal mis :P) Valencia is echt de leukste stad van Spanje. Als je nu al met wat spaanse lessen begint moet je het zo onder de knie hebben met een korte cursus daar. Je kunt altijd via de politechnica www.upv.es of de universitat www.uv.es aan een taalcursus meedoen volgens mij. Je kunt je ook inschrijven bij de gemeente voor een taalcursus die een half jaar duurt, maar dan moet je er heel snel bij zijn aan het begin van het jaar.
Werk is wel schaars in valencia, dus als op een betaalde stage gokt denk ik dat dat niet haalbaar is. Loon begint in spanje bij 400E in de maand…
Beste Nienke,
De kans is groot dat ik van begin maart 2006 tot en met eind Juli 2006 ook in Valencia ga stage lopen. Het zou misschien leuk zijn om een beetje in contact te blijven via de mail. Wie weet kunnen we elkaar daar een keer ontmoeten.
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Nicole