Ik ben 18 jaar oud en ik ben van plan om na mijn examen een jaartje in Australie te gaan backpacken.
Ik wil daar reizen, werken (niet te veel) en vooral veel lol maken.
Ik heb verder nog geen plannen gemaakt en ik weet ook nog niet precies wat ik allemaal moet regelen.
Lijkt het je leuk om mee te gaan of wil je misschien jouw ervaringen delen mail me dan even.
Ik ben ook van plan om rond september naar Australie te gaan.
Ik wil dat via het NIW4u gaan doen, omdat ik heeeeeeeeeel graag met paarden wil werken en zij dat mij kunnen bieden.
Ik ben van plan de eerste 3 maanden iig te gaan werken. Dan rondtrekken. wellicht een auto kopen en dan tussendoor misschien fruitplukken, weer reizen. Weer 3 mnd werken via niw en dan nog een of twee maanden reizen.
Ik ben zelf daarom ook niet opzoek naar een vaste reisgenoot. Maar zou het leuk vinden om met iemand af te spreken en samen een auto te kopen. Als ik dat alleen zou doen dan is dat aan de dure kant en alleen rijden is natuurlijk ook wel heel erg veel rijden.
Misschien dat jij (of iemand) dit ook ziet zitten?!?!
Groetjes, Lot
Ik wil in November gaan, en heb besloten dat ik met de coach ga… Een collega van mij is al eens geweest en zij dat een auto erg duur was, en als er iets mee was dat je dat niet zo vrolijk werd
Ik wil een paar dagen beginnen in sydney, vanuit daar een binnenlandse vlucht naar Darwin (nov), Vanuit Darwin naar Melbourne, daar kom ik dan in Dec. Dan wil ik vanuit Melbourne naar NZ voor 2 weken ofzo, want ik wil proberen Kerst in Melbourne te vieren, dan vanaf Jan. richting Sydney. Proberen feb-mrt te werken in Sydney, en dan april mei richting cairns… Dan weer naar huis…
Zijn der nog meer mensen die in nov. gaan?? Ennuh misschien met travel active??
ja ik wil rond die tijd, omdat ik dan een jaar kan wegblijven(visum van 12 maanden) als ik dan pas in november wegga kan ik niet 12 maanden wegblijven voor me school weer begint.