N.I.W met de Noorderzon naar Australie?

Het ziet er naar uit dat het N.I.W. de belangenorganistatie voor mensen die in australie willen gaan werken MET DE NOORDERZON is vertrokken. Jammer voor iedereen die al een voorschot betaald heeft op hun werk vakantie, maar alles wijst erop dat de club failliet is en met ons/jullie geld er vandoor is. Aangifte bij de politie wordt gedaan en mogelijk kunnen gedupeerder zich verzamelen om samen te bekijken wat er mogelijk is om de oplichters te achterhalen en zien of wij nog iets van ons voorschot terug kunnen krjigen. Waarschijnlijk is het voor velen al te laat, maar ik adviseer aan ieder geen enkel bedrag meer over te maken aan deze organisatie. Gegevens volgen hieronder. Ik zal een email adres beschikbaar stellen voor gedupeerden zodat iedere informatie die vrijkomt doorgegeven kan worden aan elkaar. Het Email adres is [EMAIL=“N.I.W.gedupeerden@gmail.com”]N.I.W.gedupeerden@gmail.com
N.I.W.
Alberdigk Thijmstraat 1-hs
1054 AH Amsterdam
Tel: 020-6733600 (offline)
Fax: 020-6710500 (offline)
[EMAIL=“info@niw4u.com”]info@niw4u.com (no reply)
www.niw4u.com (offline)
Rabobank nr 3135.52.487 (Rabo wordt ingelicht!)
KvK Amsterdam nr. 34149434 (uitgescheven)

Iedere informatie over deze n.i.w. club is welkom en mocht je zelf gedupeerd zijn doe aangifte bij de politie en mogelijk kan het communiceren via het bovengenoemde email adres helpen tot een uiteindelijke refund van het geld wat je al gestort hebt en zo te zien kwijt bent.

Met vriendelijke groet,
Toine

EINDELIJK vind ik nu dit bericht!!! Had ik het in 2006 maar gelezen. Maar ten tijde van de plaatsing van je bericht, zat ik nog - gedupeerd in wel - in de problemen in Guatemala!