Aangeboden aantrekkelijke zakelijke mogelijkheden voor te werken in het buitenland voor serieuse mensen boven 18 jaar. Interesse mail dan naar hamers15@freeler.nl
Ik heb je gemaild, maar ik vind het erg jammer dat je hier niet iets meer laat weten over wat je precies voor aantrekkelijke zakelijke mogelijkheden hebt…
Liefs,
Caroline
ik ook…
groetjes daf
Niet op ingaan! Het gaat hier om een piramideconstructie ![]()
Originally posted by m1ch13l@22-03-2004, 10:15:51
** Niet op ingaan! Het gaat hier om een piramideconstructie**
We hebben het hier over netwerkmarketing. Vele hoog aangeschreven universiteiten over de gehele wereld geven college over deze vorm van marketing. En natuurlijk zijn er bedrijven die regels aan de laars lappen etc. en slecht staan aangeschreven maar hier hebben we het over een bedrijf dat ondermeer is gescreend door de inc 500 in Amerika. Een onafhankelijk onderzoekd instituut dat particuliere bedrijven geheel doorlicht. Dit bedrijf kwam na afronding van het onderzoek op de 22e plaats binnen. Microsoft wat indertijd ook is doorgelicht op de 88e plaats. Voor degene die interesse hebben zijn deze gegevens beschikbaar, als ook andere onderzoeks rapporten. Geen loze kreten slaken, graag onderbouwen, maar dat kun je waarschijnlijk niet. Zelfs een zeer bekend bedrijf uit Nederland gaat aan direct marketing doen. Vreemd dat deze multinational geen afkeer heeft van dit soort werk methodes. Dat jij het geen goede methode vindt hoeft nog niet te betekenen dat het dan niets is. Waarschijnlijk heb jij een mindere of slechte ervaring met dit systeem maar er zijn daarentegen enorm veel mensen die zeer te spreken zijn over deze manier van werken.
TimMattaar, hoe komt het dat je zo fel doet? Mijn reactie was gericht op het bericht van “hamers”, of is dat een collega van je? Als meneer of mevrouw hamers slim was geweest dan zette hij/zij wat meer informatie in zijn posting, ter voorkoming van geheimzinnigheid. Kenmerk van dit soort ondernemingen is dat ze hoog van de toren blazen over hoe goed het principe wel niet werkt in andere landen en voor andere mensen, terwijl er inhoudelijk nauwelijks informatie wordt verstrekt. Veel mensen gaan op de mooie worrden af terwijl ze niet weten waaraan ze beginnen. Ik daag je daarom uit om in deze posting haarfijn uit te leggen wat ik moet gaan doen als ik geinteresseerd ben en wat me dit oplevert en kost. Als het geloofwaardig en acceptabel is zal dit geen probleem voor je zijn en neem ik mijn uitspraak graag terug.
mvg, m1ch13l
Originally posted by m1ch13l@23-03-2004, 12:18:25
** TimMattaar, hoe komt het dat je zo fel doet? Mijn reactie was gericht op het bericht van “hamers”, of is dat een collega van je? Als meneer of mevrouw hamers slim was geweest dan zette hij/zij wat meer informatie in zijn posting, ter voorkoming van geheimzinnigheid. Kenmerk van dit soort ondernemingen is dat ze hoog van de toren blazen over hoe goed het principe wel niet werkt in andere landen en voor andere mensen, terwijl er inhoudelijk nauwelijks informatie wordt verstrekt. Veel mensen gaan op de mooie worrden af terwijl ze niet weten waaraan ze beginnen. Ik daag je daarom uit om in deze posting haarfijn uit te leggen wat ik moet gaan doen als ik geinteresseerd ben en wat me dit oplevert en kost. Als het geloofwaardig en acceptabel is zal dit geen probleem voor je zijn en neem ik mijn uitspraak graag terug.
mvg, m1ch13l **
Kijk op mijn posting PT/FT werk aangeboden daar staat het in het kort uitgelegd. En ik heb gezien dat je werk in het buitenland zoekt. Ik kan als je er prijs op stelt je de verdere informatie per email toezenden en per post een informatie cd rom. MOcht je na deze infotmatie nog interesse hebben dan maken een afspraak, liefst op het hoofdkantoor in Amsterdam waar inmiddels tegen de 400 mensen een fulltime baan hebben. Daar krijg een rondleiding door het bedrijf en alle verdere informatie. Alles is geheel vrijblijvend. Ik kan niet het hele systeem hier op dit forum gaan uitleggen omdat dat simpelweg te uitgebreid is. Bij een persoonlijke of zaalpresentatie wordt het gehele plaatje voorgelegd en dan is de beslissing geheel aan de prospect. Je krijgt een professionele begeleiding van ervaren mensen.