Baan In Buitenland Aangeboden

Hallo allemaal,

Wie wil er vanuit het buitenland een eigen bedrijfje beginnen ? Het betekent geen bedrijf waar je veel geld voor nodig hebt maar wel een sterke wil om iets voor je zelf te beginnen. Je werkt onder de paraplu van een groot moederbedrijf, je staat er dus niet alleen voor, waar je vanuit wordt geholpen. Interesse in vrijblijvende informatie mail me dan even op onderstaand adres :

hamers15@freeler.nl

klinkt interressant, over welk land hebben we het dan bijvoorbeeld?
groetjes sacha

Ik vind het eerlijk gezegd maar een vaag bericht. Persoonlijk ben ik voor openheid van zaken en dat mis ik in dit bericht totaal.

Als álle gegevens (zoals de naam van het bedrijf, wat voor soort bedrijf het is en duidelijke informatie over wát precies jouw aandeel zou zijn) weggelaten worden, dan vertrouw ik er eerlijk gezegd niet veel van. En al helemaal als de afzender niet eens zijn of haar eigen naam bekend wil maken. Waarom niet, vraag ik me dan af…

Trouwens, dit bericht van hamers is wel al erg oud (2004)…

Liefs,
Carolina

ohhhhw ja inderdaad. nu…moet ik echt naar bed!! het is hier inmiddels ook al 02.30.(nieuwzeeland) Ik had niet eens gezien dat het zooooo oud was. Vaag is het inderdaad ook bij nader inzien. Het zal wel mijn reisgevoel zijn wat te veel overhheerst nu.
p.s. Ik hou ook van openheid persoonlijk, en daar is hier inderdaad niet echt sprake van.

klinkt inderdaad intersant, ik woon zelf in Italie zal heel graag iets voor mijn zelf willen beginnen, het is hier nog al moeilijk om een baan te vinden.

groetjes adriana

Het bericht is van 5,5 jaar geleden en de forummer die het heeft geplaatst heeft zich afgemeld. Ik denk niet dat de aanbieding nog actueel is. Ook een Freeler-adres geeft mij twijfels over de integriteit van het bedrijf (al niet eens de moeite nemen een fatsoenlijke domeinnaam voor webbezoek en email te regelen…)

Wellicht beter om hier een slotje op te zetten…

/edit: ik zie nu pas dat je het zelf ook al doorhad.