Help Mij A.u.b. Aan Betrouwbare Info

Hoi,

wie kan mij helpen om aan betrouwbare informatie te komen over werken in het buitenland?

Ik ben 23 jaar, ben momenteel werkzaam als commercieel medewerker, maar kan hier niet echt voldoening uit halen. Door in het buitenland te gaan werken hoop ik mezelf beter te kunnen ontplooien.

Ik wil graag in 2005 of 2006 in het buitenland gaan werken, in eerste instantie tijdelijk maar dat kan t.z.t. natuurlijk ook een langere periode zijn.

Alle informatie is welkom.

Groetjes,

Angelfem :stuck_out_tongue:

Als je in het buitenland wil gaan werken moet je eerst goed nadenken in welk land je een toekomst ziet voor jezelf. Heb je ergens al een bepaald land in je achterhoofd dat je bv. heb leren kennen tijdens de vakantie. Ik spreek uit ervaring het buitenland klinkt goed maar denk aan de cultuurverschillen.
Groetjes Franka

Hoi Franka,

Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik heb een idee over het/de mogelijke land(en) van mijn keuze,
en dat zijn de Nederlandse Antillen. Andere opties zouden zijn Zuid-Amerika of Afrika.
Ik heb nog niet echt een duidelijk idee over wat voor een baan ik daar zoek omdat ik niet weet wat er mogelijk is.
Maar bijvoorbeeld in een hotel werken aan de receptie zou een optie kunnen zijn dat zelfde geldt voor in een natuurreservaat werken.

Mijn voornaamste motivatie om naar het buitenland te gaan is voor een stukje zelfontplooiing, en meer voldoening halen uit datgeen ik doe. Ik wil graag meer betekenen voor mens of dier.

Hoop dat meer mensen zichzelf hierin herkennen en daarom een reactie achter zullen laten.

Groetjes,

angelfem