Wij zijn op zoek naar mensen (minimaal 18 jaar) die op zoek zijn naar een baan in het buitenland. Je bepaalt zelf je tijdsindeling. Het betreft een baan als zelfstandige vertegenwoordiger zodat je zelf een eigen bedrijfje opbouwd, maar je werkt toch onder de paraplu van een groot moederbedrijf. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en hou je van een zelfstandig beroep mail me dan even en je krijgt van mij alle informatie over het bedrijf geheel vrijblijvend. Het vbetreft geen verkoop van produkten.
Zijn er net als ik mensen die geinteresseerd waren in dit onduidelijke aanbod, die net als ik een lange e-mail hebben geschreven en gewoon nooit een reactie terug hebben gehad?!
Ik baal altijd vreselijk van dit soort aanbiedingen, ik heb er weer van geleerd en ik zal nooit meer op zoiets reageren!
ZONDE VAN JE TIJD!!
Een paar dagen geleden heb ik een pissige reactie gegeven omdat ik nooit een reactie terug kreeg over “dit zakelijke aanbod”, maar ik heb een excuus mail gehad dat mijn mail er tussen door geglipt was en uitgebreid informatie gehad!
Ik wilde alleen maar zeggen dat het er op het eerste gezicht wel interessant uitziet en ik geloof niet dat het een stinkend zaakje is!
Schrijf gewoon voor info!