Aantrekkelijk Zakelijk Aanbod

Aantrekkelijk zakelijk aanbod voor een baan van huis uit in Nederland of buitenland. Ben jij iemand die van een uitdaging houdt en graag een extra inkomen heeft mail me dan en ontvang vrijblijvend informatie over dit unieke aanbod. Mijn mail adres is: hamers15@freeler.nl

Je moet even aangeven wat voor soort werk het is!

groetjes, Leonardo

Originally posted by hamers@18-03-2004, 10:10:56
** AANTREKKELIJKE ZAKELIJK AANBOD VOOR WERKEN IN BUITENLAND EN NEDERLAND. SERIEUSE MENSEN BOVEN 18 JAAR DIE EEN UITDAGENDE BAAN WILLEN EN VAN HUIS UIT WILLEN WERKEN. INTERESSE MAIL ME DAN hamers15@freeler.nl **

hoi, of mag ik gewoon hallo zeggen??? ik ben gino (21 en belg) en ik zoek een uitdagende, avontuurlijke job in het buitenland… het doet er niet toe hoe veel of hoe weinig ik zou verdienen, maar ik wil de sfeer opsnuiven in het onbekende…ik kan mijn mannetje goed staan in het engels, mijn frans is wat minder maar daar zou ik graag wat aan willen werken (in de praktijk dan)…het is nu of nooit voor mij…ik moet uit mijn studio, ten laatste 31 juli 2004, en het lijkt er op dat ik nu mijn droom in vervulling wil laten gaan…kan jij mij helpen aan een job in het buitenland (liefst warme landen)? enkel serieuze hulp gevraagd…

Hallo,ik ben Mary-Ann,40 jaar ,ben Nederlandse maar woonachtig in Noorwegen.Ik spreek en schrijf goed Nederlands,Noors en Engels.Ik ben erg geintereseerd in het werken vanuit Noorwegen.Graag zou ik wat meer informatie ontvangen.

Vriendelijke groeten…vaga

:stuck_out_tongue: Hoi ik ben andre 33 en heb je advertentie gelezen,ben benieuwd wat die job inhoud!
heb ervaring met het werken in het buitenland.
Spreek prima engels en duits en een klein beetje spaans…
Gr.dre

hoop dat het zakelijk aanbod serieuzer is dan de opstelling van je advertentie en beter dan je beheersing van de nederlandse taal…

Als meneer hier nergens verteld wat het nou eigenlijk inhoudt zou ik het niet vertrouwen :slight_smile:

:blink: Ja lekker die vage berichten he…

:angry: Het riekt een beetje naar mlm. En ik neem niet aan dat dat voor hier toepasselijk is.

Kan jullie een tip geven. Negeer deze meneer/mevrouw.