WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Voor degene die al zin heeft in een paaseitje… ze staan ervoor :smile:.

Mmmm lekker hoor Barbara! Maar daar vind ik het nu nog iets te vroeg voor.

Eerst maar eens lekker ontbijten. Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange én vers stokbrood, warm van de bakker!

Tast toe!

Ik ga vandaag lekker genieten van een dagje vrij. Hier zijn gisteren en vandaag feestdagen, maar gisteren moest ik wel werken vanwege een voorstelling bij de Rijschool. Vandaag dus lekker even niet. :smiley:

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen,

De eerste natte sneeuwbui is al gevallen…

Ik pak even een koppie thee en een stuk stokbrood, lekker. En weer verder met het werk. Hoop vandaag op tijd naar huis te kunnen, ga het iig proberen :wink:.

Fijne dag!
Groetjes,
Barbara

Goeie morgen,

lekker glaasje multivrucht en een boterham met pindakaas.

Heb ik een dag vrij, komen er herhaaldelijk hagel- en sneeuwbuien naar beneden :tssk:

Dan ga ik vandaag maar fijn in huis wat klusjes doen :wink:

Heey allemaal!

Nou… ontbeten heb ik al! Smakelijk dan maar, want wat gaat er nu boven een stuk stokbrood!? Lekker Frans, lekker vers dat zijn de beste… maar in Spanje zullen ze ook wel lekker stokbrood hebben ;).

Maar… wat een pestweer is het weer :puke:. Dat noemen ze dan lente, mooi is dat! Ik blijf vandaag maar eens lekker binnen. Beetje “spammen” hier op het forum, kijken of ik nog wat mensen van dienst kan zijn. Ook ga ik maar eens aan m’n tentamen beginnen te leren en de zooi hier eens op orde brengen.

Groetjes en voor de mensen die moeten werken vandaag: werkze…, nog even en het is Pasen moet je maar denken!

Ciao,
Wouter v. Kuijk

Hier is het gelukkig weer heerlijk weer. Woensdag was bagger, gisterenochtend ook nog wat, maar in de middag trok het open en nu is het weer helemaal goed: strakblauwe lucht en een aangenaam zonnetje.

Nu maar hopen dat het zo blijft… :rolleyes:

Ik neem even lekker een kopje jasmijnthee. Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Op moment schijnt hier de zon voor zolang het duurt, hier kwam gister echt de regen met bakken uit de lucht vallen echt waardeloos… Ik hoop toch dit weekend met de Pasen nog even een leuke wandeling buiten te kunnen maken, want hele tijd binnen zitten vind ik niets :wink:

ik neem ook nog even lekker een kopje thee en ga zo eens naar de winkel op zoek naar leuke foto lijst :wink:

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Het zonnetje schijnt hier alweer! Heerlijk!

Fijn weekend weer!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Voor mij even een lekker sapje.

Hier is het ook heel mooi weer :smile:, had ik niet verwacht. Maar de zon schijnt en het is zo’n 8 graden. Gisteravond was het wel heeeeeel koud, bijna 1.5 uur buiten gezeten kijken naar het tennis… was vrijwillig hoor.

Dadelijk komt een vriendin en dan gaan we even lekker shoppen. Vanochtend al alle andere zaterdagklusjes gedaan. Wat een gekkenhuis weer in de supermarkten… dacht ik vroeg te zijn…

Fijne zaterdag!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!!

Vrolijk Pasen allemaal!

Bij deze nodig ik jullie uit voor de Paasbrunch om 11 uur hier in het cafe :smile:.

http://images.smulweb.nl/recepten/1336697/paashaasbroodjes.jpg

http://www.smoothierecepten.com/images/smoothies/banaan-bosbessen-smoothie.jpg

Koffie en thee staan ook klaar, maar ik ga lekker naar buiten nu, want het zonnetje schijnt :zon02:.

Groetjes,
Barbara

Fijne paasdagen gewenst vanuit Limburg :dag:

Net eerst even naar de F1 in Malaysia gekeken, was er blijkbaar goed heet. Meteen ook een brunch bij de schoonfamilie, maar heb nog niet zo’'n honger i.v.m. het gourmetten gisteravond… :drugged:

Heey heey,

Haha… ik ben ook bij de brunch! Die “smoothie” ziet er wel heel verleideljk uit moet ik zeggen. Heb zelf chococroissants en natuurlijk ook paasstol meegebracht. Eet smakelijk allemaal en dan wens ik iedereen een fijne (witte?) Pasen!

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Goedemorgen.

Ook hier volop het zonnetje, vraag me alleen af, voor hoelang nog? :wink:

Ik wil alle mensen van dit topic, hele fijne dagen wensen. Hierbij:

http://www.animaatjes.nl/bewegende-plaatjes/pasen/t/text/pasen.jpg

Groetjes Roanna.

VROLIJK PASEN!!!

http://dieren.paginablog.nl/dieren/paas-thumb.jpg

Heb de brunch gemist helaas, maar ja… Hier in Spanje doen ze trouwens niets tot heel weinig aan Pasen. Morgen is ook geen feestdag, maar dat is geen ramp, want de feestdagen hier waren afgelopen donderdag en vrijdag.

Ik wens iedereen in ieder geval hele fijne dagen!
Nu neem ik ff een glaasje cola. Nog iemand?

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Ik lust ook wel een frisje, de bekende spappel.

Nou, die voorspelde natte sneeuwbuien zijn weggebleven :nod:. Echt heerlijk weer. Maar vanavond duik ik even in de boeken, want ik moet verder met m’n studie opdrachten. Daarvoor moet ik ook een opdracht over de OR maken, zie ik een beetje tegenop, vind het goed dat er een OR bestaat… maar het ligt me gewoon niet zo… Even doorzetten, hoort er gewoon bij.

Eind vorig jaar is er hier op WW een oproep geplaatst door een journaliste, waar ik op gereageerd heb. Voor degene die het leuk vindt, er staat een stukje over mij in de Flair nr. 13. Het hele nummer gaat over reizen, erg leuk allemaal.

Groetjes,
Barbara

nou de sneeuwbuien barsten nu hier wel los :wink:

Een goede avond!

Ik hoop dat iedereen lekker van het paasweekend aan het genieten is. Ik neem nog even een glaasje water en ga dan slapen. Morgen op tijd op, voor mij zit het er weer op!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Ook al is het vroeg en heb ik het vermoeden dat het nog wel even zal duren voordat de volgende het reiscafé inkomen, heb ik toch vast koffie, thee en verse jus d’orange klaargezet.

Fijne (Paas)maandag!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Ik ben ook al wakker en pak een kopje thee.
Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Barbara

Een goedemiddag!

Zojuist heerlijk geluncht, uitgebreide salade gemaakt. Mmmmmmmm. Heerlijk weer hebben we hier. Vanmorgen nog wel behoorlijk fris, maar nu met het zonnetje is het weer zo’n 20 graden. Het begint echt lente te worden!

Ik zet even lekker een potje jasmijnthee. Wie lust er ook wat?

Liefs,
Carolina