Ik neem even lekker een bakje leut. Een stukje stokbrood erbij en dat is het perfecte ontbijt. Fijne zaterdag gewenst allemaal! Geniet ervan, zeker de dames onder ons, want vandaag is
uitgeroepen tot de Nationale Vriendinnendag!
Bedankt voor je gelukwens, die heeft me net over de ‘streep’ geholpen! :zon: Het heet niet voor niks het lentetournooi, wat een schitterend weer, 17 graden en een zonnetje.
Ik pak even een broodje en een groot glas sap. Dadelijk op zoek naar een leuk cadeautje voor de verjaardag van vanavond.
Vanavond borrelen we op de (Inter)Nationale Vriendinnen dag.
Wat gaat het toch snel, weekend alweer bijna voorbij. Ik pak nog even een glaasje fris. Kan ik iets inschenken voor iemand?
Dadelijk nog even wat tv kijken en dan duik ik lekker mijn bed in. Weer een drukke week voor de boeg. Morgen eerst een workshop van een nieuw programma dat we gaan gebruiken. Ben benieuwd, vind ik altijd wel leuk.
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Heb een heerlijk weekend gehad van lekker buiten zijn en genieten van het prachtige weer. :zon02: Zelfs een beetje verbrand… :rolleyes:
Nu is het weer maandag. Gelukkig heeft mijn lief vanwege de Semana Santa een aangepast werkrooster en is hij de middagen vrij. Ik ook, dus das gezellig!
inmiddels is het alweer goede middag, ik stapte vanochtend naar buiten meteen in een hagelbui :S maar goed het is weer droog in dit deel van het kikkerland
Het is hier nog steeds stralend weer. Zal mijn best doen het zonnetje jullie kant op te sturen, Robert! Hoop dat het lukt. Voor later deze week, begin volgende week hebben ze weer slechter weer voorspelt. Nu zijn ze hier meestal niet goed in het voorspellen van het weer, hoop echt dat ze er naast zitten…
Ik zet lekker een grote pot koffie en thee. Neem zelf lekker een kopje koffie met een stroopwafel erbij.
G’day (ik oefen alvast voor onze kangarootrip dit jaar :biggrin:)
ik ga meteen ook eens kijken wat geocaching is. Zo heb ik mijn pauze weer nuttig besteed :slywink:
Vanmorgen begon de dag al goed, want ik kreeg de melding dat we 4400 gebruikte brillen voor onze stichting(CDO) in Cambodja krijgen toegewezen van Eyeclarify.nl. Super toch?!
Nu lekker een boterham met kaas en een lekkere mok koffie.
Een goede morgen allemaal, er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Ben een beetje brak vandaag, heb gisteren de Semana Santa goed meebeleefd. :rolleyes: Lag pas om 2 uur in bed. Jammer dat ik vandaag moet werken zeg hahahaha!
Ik doe even twee emmers koffie, om wakker te worden.
Oh ja, iemand het geocachen nu al bekeken?
Is echt de moeite waard!
Een hele goede morgen.
Ik ben @ school, maar er is wat gedoe met colleges en allemaal gezeik zit ik hier nu voor niets en om de tijd de doden zal ik maar even iets te posten op het altijd gezellige WW. Dit is namelijk mijn 400ste toevoeging op het forum alweer en dat is een redelijk aantal al zeg ik het zelf. Ik vond dat deze post een plekje verdiende in het reiscafe… op naar de 500 zou ik zeggen!
Nu aan een warme kop thee en een goed ontbijt, als ik iemand daarmee kan verblijden schuif maar aan…
Groetjes,
Wouter v. Kuijk
P.s.: Geocaching boden wij vorig jaar op de camping aan waar ik werkzaam was en dat viel erg goed in de smaak! Het schijnt inderdaad erg leuk te zijn en hoewel ik het zelf nog nooit gedaan heb ben ik er wel enthousiast over (aangestoken door de vele positieve verhalen van deelnemers).
goedemiddag allemaal het zonnetje schijnt hier echt heerlijk, kan me zo nog geen voorstelling maken van veel sneeuw bij pasen, maar goed we zien dit weekend wel Ik ga even lekker lunchen
Nou, ik ben jaloers op jullie zonnetje, want hier is het vandaag zware bagger. Ben gelukkig over mijn brakheid heen, maar de vele regen maakt me niet veel vrolijker. Maar goed, het is nodig voor de sherrydruiven zullen we maar zeggen… En ook voor de steden zelf, als er niet genoeg regen valt, worden we van de zomer zeker af en toe afgesloten van water… :rolleyes:
Moet trouwens dus wel bekennen, dat ik me sneeuw in NL wel voor kan stellen nu, zeker als deze regenbui noorderlijker trekt naar de kou toe… Maar ik hoop toch echt voor jullie dat het geen witte Pasen wordt, dat PAST ECHT NIET!
@Wouter: Gefeliciteerd met je 400e post!!! Tof zeg dat geocaching zo’n succes was op de camping. Kan het me voorstellen, het is echt leuk! Ik zou zeggen, ga het ook eens proberen! Ik ben op zoek nu naar een goed GPS apparaatje voor onszelf, maar ze zijn toch wel erg prijzig… :rolleyes:
Ik pak lekker een glaasje fris. Lust er nog iemand?
pfff ben nog wat moe, zeker te fanatiek squash gespeelt gisteravond…:drugged:
Morgen lekker een dagje vrij, da’s het mooie van werken in Duitsland. Ik denk dat ik dan eens wat kijken naar geocaching. Heb gelukkig nog zo’n oud garmin gps’je liggen, misschien komt dat ding dan toch nog eens van pas. Heb 'm al lang niet meer gebruikt.
Nu eerst een lekkere mok koffie en dan nog een beetje werken.
Vind het zelf ook een beetje vreemd, sneeuw met Pasen. Maar de weersverwachting zegt idd dat er kans is op een sneeuwbui op zondag, maandag koud, maar wel een zonnetje en dan dinsdag en woensdag ook weer sneeuw (natte…). Brrrr… dus niet buiten paaseieren zoeken… haha.