Working Holiday visum voor Canada, verduidelijking?

Hey lezers!

Mijn naam is Sebastian Prins en ik ben 21 jaar oud. Nu zou ik graag in de periode van juni 2016 tm eind 2016 willen werken en reizen in Canada.
Ik heb al enkele sites bekenen en enige research gedaan om hier een visum voor aan te vragen. Helaas kom ik hier nog niet uit en is het voor mij nog vrij onduidelijk.
Zou iemand mij duidelijkheid kunnen geven of informatie willen verschaffen voor het aanvragen van een work-holiday permit voor Canada in 2016.

Graag hier reageren of via de mail naar: sebastianprins@hotmail.com
Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Sebastian:)

Volgens mij moet je geduld hebben, als ik dit lees: http://www.cic.gc.ca/english/work/iec/index.asp?country=nl&cat=wh Het quotum voor volgend jaar is vol, zegt deze website.

Ik zie dat nergens staan…?

Hallo Sebastiaan, heb je je al ingeschreven in de Pool? Je zult eerst een account moeten aanmaken op CIC en verschillende vragen moeten beantwoorden alvorens je bent ingeschreven. Dan komt het wachten op een reactie. Mijn dochter heeft zich begin december 2015 ingeschreven en kreeg ma. 18 januari reactie dat ze was uitgenodigd om te reageren. Je moet dan binnen 10 dagen reageren, anders wordt je automatisch weer uitgeschreven en kun je weer van voren af aan beginnen. Als je dus reageert, krijg je direct daarop een hele lijst met diverse zaken die je binnen 20 dagen moet regelen en aanleveren.

Zoals:

Family Information (formulier wordt meegeleverd)
Proof of Means of Financial support. Hier moet je zoveel mogelijk gegevens aanleveren waaruit blijkt dat je jezelf financieel kan onderhouden ten tijde dat je in Canada verblijft en je vlucht terug naar huis kan betalen. Je moet bijv. Min. CAN $ 2.500 (ca. € 1.700,-).
VOG-verklaring
Geldig paspoort enz.

Sorry, je moet op deze site je registreren: