Working holiday visa Canada vanuit het buitenland

Heey allen,

Ik ben al een tijdje aan het reizen, en merk dat de zomer mij toch wel het beste aanstaat, toch balen dat de zomer hier in Australie net over is. Nu ben ik van plan om naar Canada te gaan, en wil daar werken en reizen (WHV)

Ik heb op meerdere sites gekeken, en ik kom in aanmerking voor een visum, alleen over staat dat ik deze moet aanvragen in Berlijn (niet echt handig als je zover weg zit). Maar als ik al deze gegevens opstuur naar Berlijn, krijg ik dan net zoals voor Australie mijn visum digitaal in mijn paspoort, of moet ik daarvoor echt naar Nederland toe. Ik wil nog wel even blijven reizen, en daarvoor heb ik geld nodig, werken hier is geen probleem, maar wil meer zien. Heeft er iemand tips voor mij??

Groetjes
Jelle

Nee, het is verplicht dat je in Nederland ‘woont’ voor je WHP-aanvraag. Als alles is goedgekeurd, wordt de goedkeuring per brief naar je adres in Nederland verzonden.

Gebruik je ouderlijk adres en vraag ze om je Letter Of Introduction in te scannen als je eenmaal bent goedgekeurd. Dan net voor vertrek in Australië alleen de LOI uitprinten en meenemen naar de luchthaven. Klaar!