ik ben Niels en heb net mijn HAVO gehaald.
ik heb besloten om een tussenjaar te nemen, en het is al bijna zeker dat ik een half jaar naar Australië ga met een goede vriend.
wij zaten te denken om ons in te schrijven bij de organisatie real gap.
alleen wij weten niet of die organisatie betrouwbaar is ja of nee.
heeft iemand hier ervaring met real gap?
en is het uberhaunbt wel verstandig om met organisatie te gaan? ( ze bieden wel constant banen aan zeggen ze).
ik denk dat ik rond de 2200 gespaard heb voor dit half jaartje, en ik dacht, aangezien ik daar toch best veel ga werken is dit wel genoeg.
ik hoop dat iemand mij meer in kan lichten over een half jaartje werken en reizen in australië :zon02:
Als je een WHV aanvraagd is er een minimum bedrag aan spaargeld dat je op je rekening moet hebben staan. En dat ligt volgens mij behoorlijk hoger dan €2200
Ik vind het vrij weinig als startbedrag, daar verdien je veel minder dan hier in NL.
Er zijn meerdere organisatie’s die dit soort pakketten aanbieden. Sommige hebben hele interresante prijzen voor de tickets, maar een organisatie is zeker geen must.
er staat op internet inderdaad veel over die 5000 AUD die je moet hebben, maar volgens mij is dat alleen zodat die regering weet dat je over genoeg middelen beschikt om weer terug te komen:P
die mevrouw van real gap zei dat het niet MOET zeg maar.
en real gap regelt die visums voor ons, dus ik weet het niet meer:P