Word je in China toegelaten met ticket enkele reis ?

Hallo, ik ga eind april voor een maand naar Beijing om vrijwilligerswerk (journalistiek) te doen via Travellersworldwide.

1. Kan iemand mij iets vertellen over ervaringen met deze organisatie ? en

2. Kan ik met een vliegticket enkele reis ( en een visum erbij) China inkomen of MOET je perse een retour hebben? Ik wil nl na 1 maand Beijing doorvliegen met een enkeltje naar Amerika en dan na 3 a 4 weken door naar Amsterdam.
    Ik weet namelijk niet of de Chinese douane je accepteert met een enkele reis.

3. Heeft iemand zin, tijd en geld dit ook te doen? Laat mij dit dan snel weten. Ik ben 18 jaar. China maand ongeveer 1500 euro , USA 1000 vliegticket totaal 1000

groetjes:chin:

1.ken ik niet
2.no problem-de grenscontrole vraagt nergens naar. MAAR (misschien) KAn er een problem optreden met de airline die je hebt gekozen om je naar China te transporteren-soms doen die moeilijker als China zelf.
En LEER nou eens goed NLs-(dit is al de 4e keer in 1 week!)- de DOUANE is enkel geinteresseerd in je bagage-of je smokkelt etc. De GRENS/pas controle (in Nl doet de marechausse dat) kijkt naar je papieren=pas+visum. Vaak is er trouwens bij entree in China ook nog een healthy-check=gezondheidscontrole. Zitten suffen op de HAVO?
en punt 2: dacht jer soms in China een enkeltje naar de USA te kopen? en heb je al gekeken naar welke inreiscriteria de USA zelf stelt?
3.daaroor is een apart forumdeel-hel duidelijk reisgenoten genoemd