Hallo!
Ik ga samen met een studiegenote ongeveer 4 maanden stage lopen op Sint Maarten, bij het Sister Basilia Center!
We zullen van 21 februari 2006 t/m 9 juni 2006 stage lopen.
We zijn nu alleen nog hard op zoek naar woonruimte! :yes:
Omdat we nog steeds studeren hebben we niet zo’n breed budget.
Heeft iemand tips. (paula’s country inn is al bij ons bekend).
Hoi Floor,
Ik heb een mooie twee slaapkamer appt beschikbaar in een rustig en veilig gezinswijk. Het is op loopafstand van het Sister Basilia Center en dichtbij openbaar vervoer. De huurprijs bedraagt normaal 975 euro inclusief of 250 euro p.p obv 4 personen. Ik kan kijken of ik kan onderhandelen indien je interesse hebt.
Voor meer info bel 0628571059
in de krant “the daily harald” staan dagelijk advertenties van woningen/kamers/appartementen. www.dailyharald.com
ik was nu al even aan het zoeken ,maar kan krant niet vinden. Mocht je nog zoekende zijn,kun je mij mailen en voor jullie kijken. Ik ken aantal studenten die in Paula’s country inn hebben gezeten/of nog zitten. Een groep gaat 31 jan.2 febr eruit. 2 Meiden uit Zwolle heb ik nog veel contact mee:zij vonden Paula’s vreselijk,klein,benauwd,te ver lopen naar stage en 375 dollar het niet waard. Mocht je met hun contact willen komen kan ik je hun e adress wel mailen.
Voor dat bedrag kun je geloof ik in Tamarind Hotel ook een appartement vr 2 krijgen. En ik weet dat 4 stage-verpleegkundigen een huis delen. Je kunt ook zelf een advertentie zetten in The Daily Harald. Vraag je voor 2 personen ruimte voor …dollar.
Succes!
[EMAIL=“nardywinters@hotmail.com”]nardywinters@hotmail.com
De goede website is www.thedailyherald.com hier kan je inderdaad woning ruimtes vinden.
Ik heb hier onder drie andere motel /guesthouse toegevoegd waar je ook eventueel voor een langere tijd kan blijven voor een redelijk prijs.
Bedankt voor het advies!
Ik heb de daily harald gevonden, hopelijk kan ik daar nog een appartement ( het liefst met 2 slpkamers) vinden. Als iemand goede ervaringen heeft met een bepaald appartement hoor ik het graag! Alle hulp is welkom!
Omdat we voor 3,5 maand verblijven willen we wel graag kunnen koken, dus een guest house lijkt me dan niet handig.
FYI
Joshua zit midden in de stad maar ze zijn daarnaast iets aan het bouwen dus je zit wel in de herrie.
Verder is midtown wel redelijk maar ik vond het er niet echt schoon (wij kwamen daar een kamer bekijken en er lag een condoom in de wc:eek:) yuk .
Er zijn trouwens 2 midtowns, eentje zit vlakbij joshua en die ander zit helemaal aan de andere kant. Je bent dan al helemaal voorbij de winkels.
Ook ik ben op zoek, ik doe wetenschappelijk onderzoek in het ziekenhuis vanaf eind augustus/ begin september tot februari. Iedere hulp bij huisvesting is welkom!!!, want ik heb al gemerkt dat het moeilijk om een leuk appartement voor redelijke prijs te vinden.