Appartement te huur op Sint Maarten

Geheel gemeubileerde twee slaapkamer-appt. te huur in een veilige gezinswijk op St.Maarten. Gelegen dichtbij een internet cafe, supermarkt, openbaar vervoer, andere studentwoningen en scholen. Beide slaapkamers zijn voorzien van tweepersoonsbedden of twee eenpersoonsbedden. Stuur een mail of bel NU 0628571059

lijkt me interessant, ik hou wel telefonisch contact en later eventueel per email!
:wink:

heb je mss wat meer informatie voor me?

Trowens heb ik ook een 1 slaapkamer appt te huur in de stad. Bel me voor meer informatie want ik weet niet zeker of die dan (in die periode) beschikbaar is.
Groetjes.

apartment te huur op st.maarten een studio voor twee persoon.alles er in .behalfe eten en drinken .bel 005995814586

beste Tamsil,

Ik zou graag wat info over je appartement hebben echter je tel die op het forum staat werkt niet. Kun je ff laten weten hoe ik je kan bereiken.

Groet,

Jos

hoi met beauty .ik ben op moment op st.maarten
je kan mij op [EMAIL=“foxy_mama48@msn.com.berijken”]foxy_mama48@msn.com.berijken of bellen naar
005995-536244.hoop van je tehoren tot daangroetjes beauty.

hoi als u mij bel kunnen wij beter meer uitleg leggen 005995536244
beauty

Hallo Beauty,
Ik probeer je al een poosje te bereiken, zowel telefonisch als via je email, maar ik krijg geen reactie terug.
Zijn er nog appartementen te huur en hoeveel kosten die per maand?
Groetjes, Mary

ja ik ben ook geinteresseerd in een appartement voor 1 echtpaar zonder kids.
hoe duur zijn ze ???

goede morgen
ons huur preis is 850 euro
het is een huis van twe grote slaapkamer grote keuken zitkamer en gemeubulair groot parker plats .
vlak bj zieken hius.en de grote supermark lopen afstand ,en 20min van airport.voor meer info bel 005995536244
groetjes

ok bedankt beauty.
is wel een beetje duur voor ons, wij moeten nu pas beginnen …

hoi ik snap wel maar het uur hier op sxm is hoog .en dit huis is geheel gemeubilair met alls die kan denken.maar als het niet uitkomt is goed
groetjes

Beste Beauty,
Kun je mij iets meer vertellen over de 2-bedroom-apartment vlakbij het ziekenhuis? Bijvoorbeeld: wat is het adres, is er een wasmachine, etc?
Ik hoor 't graag!

Hoi Beauty.
Wij hebben een tweekamer appartement nodig van 16 okt tot 24 okt.
dit jaar.
Is het vrij en wat kost het
Joop

is dit appartement ook te huur voor een vakantieverblijf van 1 week.ik ben namelijk op zoek naar een appartementje of studio voor de periode van 31 augustus tot en met 7 september. ik wil maximaal 200 euro besteden.

hoi beauty

ik zie dat de prijs 850 euro per maand is. is er ook weekhuur? voor de periode van 31 augustus tot en met 7 september?

groetjes Carmen

Hoi Carmen,

ik heb een vraagje. Ik en mijn man zijn op zoek naar een appartment voor een week voor 14 febr. 2010. Heb jij bij Beauty kunnen huren afgelopen zomer? Zo ja, hoe duur was het? En was het er schoon en mooi?

Groetjes Jolanda

hallo beauty,

Is je huis ook beschikbaar voor de periode van 10 november tot 10 februari?

groetjes

hallo misschien is www.sxm-marketplace.tk wel wat voor jullie om een advertentie te plaatsen van jullie appartement of dat jullie op zoek zijn naar een woonruimte