Woonruimte gezocht op SXM!!

hey hey,

Volgend jaar januari ga ik voor 7 maanden naar St Maarten voor stage. Ik ga samen met mijn zoontje van 5 die daar ook naar school toe zal gaan.

Ik ben hard op zoek naar woonruimte op SXM voor deze periode, waar ik met mijn zoontje kan verblijven. Het liefst niet te duur.

Wie heeft er tips voor me of verhuurt zelf woonruimte op SXM?

Een kennis van mij heeft een appartement (1 slk) te huur. Het is in Backbay, Point Blanche, dicht bij zee in een rustige omgeving. Hij vraagt $550 incl water elect en 2 maanden deposit

Jan

verhuurt die kennis ook voor een week. ben namelijk op zoek naar een plekje voor een week (31 augustus tot en met 7 september). zo ja, wat is de prijs?

Nee dit alleen long term. voor 200 euro krijg je hier niet veel

hoi Jan,

ik had je een priverbericht gestuurd met vragen over het appartement van die kennis. Ik heb alleen nog geen reactie gehad dus dan probeer ik het maar zo…

je hebt het over 2 mnd deposit… dus $1100 voordat ik het appartement betrek. Wat houdt dit precies in, ik betaal 2 mnd huur vooruit en hoef dan de 1e 2 mnd geen huur te betalen of zit het anders?

kan je me ook nog iets meer vertellen waar het appartement precies is, adres miss? en of het al gemeubileerd is?

De deposit krijg je terug als je het appartement in goede staat verlaat. het is ongemeubileerd volgens mij en achter in backbay

ow ongemeubileerd is wel een nadeel want dan zou ik alles daar zelf moeten kopen terwijl ik er maar 7 mnd ben… maar ik hou het wel in mijn achterhoofd… heb je anders het telefoonnr of mailadres van die kennis voor mij, dan kan ik zelf contact met hem opnemen erover…

Ik ben op zoek naar een gemeubileerd appartementje voor 2 dames (dus 't liefst met losse bedden) op St. Maarten van half september tot half december. Wie kan mij verder helpen?

Mvg, Kirsten