Ik ga in november voor twee jaar naar st Maarten om te werken in een hotel en mijn vriendin komt in januari.
De eerste maand krijg ik onderdak in een ander hotel daarna moeten we wat voor ons zelf hebben.
We zoeken een betaalbare 2 kamer app. in de buurt van Philpsburg, het liefst gemeubileerd/semi gemeubileerd.
Wie kan ons daar aan of mee helpen. En hoeveel ben je ongeveer aan kosten kwijt in de maand aan vaste lasten?
Ik kan je alle informatie geven die je nodig bent. Mijn vrouw en ik wonen zowel op SXM als in Nederland.
Ook hebben wij daar een pracht apartementen complex .
Als je informatie wilt hebben, bel me op mobil 0653942414 of 0505033748
Met vriendelijke groet,
Jack Jullens,
Hoy Ray,
Op dit moment zit ik in Nederland, mijn vrouw zit nog wel op SXM maar komt 4 oktober ook eerst naar Nederland. Normaal is het net andersom, winters op SXM zomers Nederland.
Je kunt me dus op normale tijden bellen.
Jack
Mijn man zit nu op Sint Maarten om van alles uit te zoeken voor onze emigratie daarheen. Kan hij eens met je vrouw bellen om informatie te krijgen? Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie het doen en wat er bevalt. En natuurlijk of een appartement iets voor ons en onze 2 kids is. Dank je!
Hallo,
ik kan je helpen met huisvesting. Ik ga mijn woning verlaten in Simpson Bay. Riante woning, alles erop en eraan.
Je hebt een eigen grote slaapkamer en badkamer. De rest deel je met 2 huisgenotes.
Het is gemeubileerd, alles is aanwezig zelfs jaccuzi, afwasmachine en noem maar op.
In de maand kost het 600dollar.
Wanneer je interesse hebt, mail me; [EMAIL=“myrthevankan@hotmail.com”]myrthevankan@hotmail.com
Huurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en kom direct in contact met lokale verhuurders.
Verhuurders: Schrijf je gratis in op www.caribhousing.com en vindt de ideale huurder. Of promoot gratis je woning en wordt benaderd door potentiele huurders.