Appartementen te huur op St. Maarten

wij hebben op st.maarten apartementen te huur.
voor vacantie -of voor vaste -stagelopen.
wij van studio tot 2 slaapkamers en 1 slaapkammer.
ze ge meubilaair met A TOT Z .
en er zijn ook mogelijkheid voor autoverhuur.
de apartm zijn in een rustige buurt plus winkels dight bij zieken huis en scholen.en 10 min met de auto van de stad.
en ook 20 min van airport.en rondom strand.met auto.
voor meer info bell 050-50-33-748
hope dat ik iemand blij kan maken
groetjes beauty.

Wat zijn de kosten daarvan? Hoe zit het met de keuken, douche? En zit er airco in de kamer? Groetjes!

ey blij dat je reager kun jij mij bellen

amal kan je mij bellen .komt beter uit voor mij.met iut leg.

amal als je mij bel 050-50-33-748 kan u meer uit leg gefen over de apartementen .maar ze zij gemeubileerd met alls .
groetjes beauty.

hoi beauty

mijn vriend en ik komen 29april naar st. maarten en zoeken nog voor 2 weken een plek om te slapen. heb je ook nog plek voor 2 weken voor 2 personen? en zo ja hoe duur?

mvg elvira

hallo Elvira,Als jullie volgend jaar april/mei voor 2 weken onderdak willen hebben, denk ik wel je te kunnen helpen. Als jullie denken langer te willen blijven, moet dat voor een langere tijd vastgelegd worden.Op dit moment ben ik in nederland, 9 november zit ik weer op Sint Maarten.Je kunt me bellen op 0638021845 of 0505033748Kunnen we even brainstormen.Groetjes Carmen

hoi hoi,

wij zoeken nog voor de aankomende 2 maanden een plek om te overnachten. We zijn al op Sint-Maarten.
Heb je nog voor 2 personen een appartement over? Ik heb geprobeerd te bellen maar ik krijg geen gehoor want hij herkend het 050-5033748 nummer niet.
Waar is het in Sint Maarten? dicht bij ColeBay?

We horen graag iets van je!

Groetjes, Ilse en Maaike

Hallo Ilse en Maaike,
Het adres is Betty,s Estate ,Poinsette Road 15 in ieder geval vlak bij Cole Bay
Zondag a.s vlieg ik weer naar Sint Maarten. Vanaf maandag ben je van harte welkom om even bij mij te komen kijken.
Hartelijke groet Carmen Heyliger

oke we zijn benieuwd!!
dankjewel! We zijn erg nieuwsgierig! rond welke tijd komt u het beste uit? bij ons rond 5 uur.

Nog een fijne tijd in Nederland en een fijne terug vlucht naar Sint-Maarten!

Dank jewel.
Rond 5 uur maandag a.s. is een prima tijd. Praten we dan verder en kan ik jullie het een en ander laten zien.
Met vriendelijke groet,
Carmen Heyliger.

hoi Carmen,

Het nummer dat we kregen van je cellphone deed het niet bij ons dus bij deze een berichtje via de site!

We hebben er voor gekozen om het appartement niet te nemen omdat we er nog maar 2 maanden zijn en het dan geen nut heeft om daar te gaan wonen en zelf voor de electriciteit en water moeten zorgen.
Succes met het verhuren!
En bedankt dat we langs mochten komen!

Groetjes,
Maaike en ilse

Halllo, ik ga stage lopen op st maarten in SMMC. Ik zoek nog een verblijf plaats van 8 tot 30 januari 2009, wie kan mij hierbij helpen?

Groet,

Tijs

Hallo Tijs,
Ik kan je wel helpen. Bel even naar sintmaarten op 005995536244 en mijn vrouw kan je vertellen wat de mogelijkheden nog zijn. Denk wel aan het tijdsverschil. Op sxm is het 5 uur vroeger.
Als je eerst 0091230008 belt en daarna 005995536244 en afsluit met een hekje bel je voor 8 cent per minuut.
Groeten, Jack

ik kom er niet door heen helaas… kunnen jullie me via deze weg misschien wat meer vertellen over de plek hoe en wat en hoeveel…

gr TIJS

hallo Tijs,
je kan mij ook bellen voor wat meer informatie, tel: 0653942414
groeten, Jack

hallo,
ik ga naar sxm voor minimaal 6 maanden, ligt aan het werk hoelang ik blijf, maar waarschijnlijk langer. Weet iemand waar ik iets kan huren voor max $500?

mvg Joyce Huijs

voor $500 is het vrijwel onmogelijk om een appartement te huren. kijk een bij thedailyherald.com onder het kopje ‘classified’ voor een indicatie

hoi,

ik kom net terug van sxm en ik weet dat je dus wel iets kan huren alleen je moet goed zoeken!!! Ik woonde in dawnbeach estate voor $600 all in.
En connecties…maarja overal een vraag plaatsen en misschien lukt het me weer.

gr Joyce

hoi, ik ga voor minimaal 3 jaar naar st maarten en vertrek binnenkort. m’n werkgever heeft voor mij m’n huisvesting geregeld voor de eerste 3 maanden. k ben benieuwd of ik in die tijd idd een acceptabel onderkomen voor die prijs!