Het Princess Heights Luxury Boutique Condo Hotel heeft ook mogelijkheden op een appartement te huren. Kijk op http://www.princessheights.com voor informatie, bel of email over informatie over prijzen. Het is vanzelf sprekend dat je niet betaald wat normale gasten betalen die maar een paar dagen of weken blijven.
Hallo, ik zou graag op het einde van dit jaar verhuizen naar St maarten.
Heb jij dan uiteindelijk een goedkoop appartement gevonden??? kun je mij helpen ?
ik ken niemand op het eiland en ben er nog nooit geweest.
Grts steffie
Hi,
Wij (ik met mijn 2 dochters) zijn op zoek naar woonruimte op Sint maarten voor lange tijd…zeker 3 jaar. Is er iets beschikbaar per Juli?
Groetjes
Tess
Er is op het ogenblik voldoende te huur hier. Ook voor “redelijke” prijzen. Reken op $1000 en 1200 voor een 2 slaapkamer, rond de 1500 voor een 3slk. Kijk hier maar : http://www.thedailyherald.com/class.html
Hallo beauty,
ik zou graag de kosten en de ligging van deze appartementen willen weten en of ze beschikbaar zijn in de periode 13 t/m 27 juni?
Groetjes!
Hi My name is Tess, I have 2 daughters and a dog. Looking for a good home, with 2 or 3 bedrooms plus little garden. Who can help me? Max. 800 incl. Also looking for a car. max 1000.
Ik ben op zoek naar een appartementje op St. Maarten voor 2 nette meiden van september '09 tot december '09. Wie weet waar we terecht kunnen, kent iemand daar of heeft zelf een ruimte te huur?
Hai Beauty, Ik lees dat je appartementen te huur hebt. Wij (2 personen) hebben interesse. Kan ik je ook via de e-mail bereiken? Hebben jullie ook ongemeubileerde appartementen?
Ik zoek woonruimte op Sint Maarten voor 1 persoon van 24 januari a.s. t/m 30 april.
Heeft u iets voor mij ?
Waar en tegen welke rpijs ?
vriendelijke groet
Anneke Rensen
Hallo Anneke,
24 januari is kort dag. Wij hebben een appartementen gebouw in Betty,s Estate in de nabijheid van Hospital, scholen, winkels, en Philipsburg.
Bel even met mijn vrouw op SXM en vraag naar de mogelijkheden.
telefoon:005995536244 via 09000704 bel je voor 7 cent per minuut
Haar naam is Carmen, op sxm is het 5 uur vroeger, bel dus na 9 uur nederlandse tijd.
Mij kun je bereiken op 0653942414
Met vriendelijke groet. Jack
Bel me even op 0653942414 doubleU7, mogelijk kan ik je helpen om van 1-11 april onderdak te krijgen op SXM, heb even wat meer informatie van je nodig. o.a je zoekt goedkoop, hoe goedkoop?
Jack
Eigenlijk zoek ik alleen een bed (en douchegelegenheid enz.) op een enigszins gunstig gelegen plek op Sint Maarten. Het goedkoopste hotel dat ik tot nu toe tegen ben gekomen kostte 80 euro per nacht, ik zoek naar een prijs die eronder ligt. Ik hoop nog wel tussendoor 2 of 3 dagen naar Saba te gaan.
Alvorens je te bellen, wat kun je bieden qua hulp? Heb je zelf kamers o.i.d. in de aanbieding?
Hallo doubleU7
Sint Maarten is duur wat betreft hotels, voor 85 euro per dag heb je niks.
Mijn vrouw en ik hebben een appartementen gebouw met 1 kamer-2 kamer-3 kamers, geschikt voor 2 tot 6 personen. Het ligt in Betty,s Estate 10 minuten van Philipsburg in een zeer rustige en veilige woonwijk. Elk appartement heeft zijn eigen voordeur en derhalve veel rust en privacy. De prijzen liggen gemiddeld op 500 euro per persoon per maand, minimaal 2 personen.
Voor 10 dagen verhuren voor 1 persoon is haast geen optie, of er moet toevallig een appartement leeg staan. Mogelijk kan ik je toch aan een slaapplek helpen, maar reken dan op 50 euro per dag.
Met vriendelijke groet,
Jack
Ik ben in onderhandeling met een werkgever op st maarten. Zij willen mijn inboedel en auto vervoeren naar st maarten, maar ik heb liever dat zij een woning voor mij huren of een vergoeding voor het huren van een woning geven. Ik zoek een kleine gemeubileerde woning bijv. 2 slaapkamers en wasmachine. Luxe apparaten/faciliteiten zoals airco, zwembad etc. niet nodig.
Ik heb waarschijnlijk om 19.00 nl tijd gesprek met werkgever, kun je mij voor die tijd een prijsindicatie geven. mijn email is zamorano1@yahoo.com. Huurperiode 1 jaar en begindatum rond 1 juli 2010. Geef mij een voordelige prijs is goed bij mijn onderhandeling met werkgever en ook voor u gezien lange huurperiode want na 1 jaar kan mijn contract vast worden.