Is het appartement beschikbaar van 30 april 2010 tot 15 mei 2010?
Graag reactie.
M.v.g. I.Driesen- Michielsen
Voor kortere periodes check het Tamarind. Me vader en broer hebben hier 3 weken verbleven toen zij mij bezochten en ik moet zeggen het was totaal niet duur! Particulier huur op St Maarten is meestal zo duur dat je er geen zin in hebt. Stuur anders even een pm als je meer info wilt (na 7 maanden op dit eiland gewoont te hebben heb ik een redelijk boekwerk).
Hi Tamil, ik ben geïntresseerd. Ik zou graag wat meer info verkrijgen over de prijzen en of er eventueel ook een keuken aanwezig is. Helaas is je mobiel nummer (momenteel) niet in gebruik. Je kan me mailen op [EMAIL=“wonensxm@hotmail.com”]wonensxm@hotmail.com.
In afwachting van je reaktie! M.vr.gr. Kim Bedrijf
Hee, ik wil graag van 21maart tot 31maart onderdak op St Maarten. Een vriend van mij zoekt nog onderdak van 21maart tot 19 april. Misschien weet jij iets? En we hebben allebei niet veel geld om uit te geven.
Alvast bedankt!
Groetjes Fieke
[EMAIL=“fiekevangrinsven@live.nl”]fiekevangrinsven@live.nl
Hoi,
Hoeveel kost het per mnd? En wanneer is het beschikbaar?
Groetjes, Shirona
Beste Maurice,
Eind augustus ga ik voor een half jaar naar Sint Maarten! Ik lees dat jij een redelijk boekwerk hebt! Heb jij eventueel verblijf plekken voor mij?
mijn e-mail adres is: [EMAIL=“avdk91@hotmail.com”]avdk91@hotmail.com
Groeten, Anne van der Kroon
Hoi,
Mijn broer is op zoek naar een klein appartement voor ongeveer 500-600 dollar per maand ( all in).
Hij werkt bij Medical Centre en op zoek naar een huis een beetje daar in de buurt.
Kan je hem helpen toevallig?
groetjes,
Lisette
Hoi,
Er is een nieuwe website voor gratis advertenties op Sint Maarten. Misschien is het wel de moeite waard om jullie advertenties te plaatsen.
Succes !
edit
Mijn 1-kamer apartement is weer beschikbaar! 60m2 Dichtbij de stad (Guana Bay). Vorige student werkte in de stad. Ideaal rustig and veilig.
Indien geintresseerd, stuur een mailtje.
Grs
cariblandlord@gmail.com
Hi,
Ik ken mensen die op sxm-market op zoek zijn… Ik zou je raden om de advertentie daar te plaatsen…
Succes !!! :dag:
Tip: gewoon op de locale manier zoeken in de krant.
Daily herald en dan optie classifieds. Daar staan de prijzen niet in euro’s. Maar in dollars. Vaak word we gebruik gemaakt van de wisselkoersen en dan ten nadele van jezelf. Er staan ook studenten kamers op. Zelf kun je ook een advertentie plaatsen.
Hoi,
Ik ga naar sint maarten voor stage en zoek nog een verblijf plaats, niet te duur. Iemand tips???