Studenten woonruimte op St. Maarten

Heb je al een stage geregeld en ben je nog op zoek naar passende woonruimte? Indien je graag met andere stagiaires wilt verblijven, is dat bij ons mogelijk. We hebben gemeubileerde studenten appartementen waar stagiaires vanuit het hele land verblijven. Je kan kiezen voor een eenpersoonskamer of om een kamer te delen met een andere stagiaire. Alle appartementen zijn centraal gelegen, beschikken over airco, hebben een eigen wc en douche/bad. Prijzen beginnen vanaf $350 USD per maand en zijn inclusief water en licht.

Mail ons voor meer informatie of kijk op www.droomstage.com

Hallo,
Kan iemand die geen stage loopt, maar wel werk zoekt ook (tijdelijk) gebruik maken van deze woonruimte? Ik ben nl op zoek naar zowel woonruimte en een baan op St.Maarten voor minimaal een paar maanden en ik wil zolang ik geen werk heb daar natuurlijk zo goedkoop mogelijk wonen.
Hoop snel wat te horen, Mary
maryrich@zeelandnet.nl

hallo,

Wij zijn 2 pabo studenten die 3 maanden stage gaan lopen op st maarten. wij zoeken echter nog woonruimte! van Paula’s country inn, hebben we al verschillende verhalen gehoord, maar die blijven behoordlijk vaag. we kunnen er ook geen site van vinden. kent iemand mensen, of ben je er zelf geweest? laat weten wat je er van vond! wij zijn erg benieuwd!
want sommige mensen zeggen ook dat je van te voren 375 aan schoonmaak kosten moet betalen…klopt dit?
onze stage school is in St Peters, dus we willen het liefst daar in de buurt verblijven. maar heeft iemand andere goede ideeen en/of tips… laat ze horen! ze zijn altijd welkom :slight_smile: mijn mail adres is: [EMAIL=“kweenie18@hotmail.com”]kweenie18@hotmail.com alvast bedankt!

Groetjes Eline en Hanneke

Hoi Mary,

We regelen ook huisvesting voor ‘werknemers’. Stuur ons een mail met je woonwensen en dan kunnen we verder kijken.

Met vriendelijke groeten,

Team Buro Droom Stage

Hallo,
Mijn enige wens is een goedkoop plekje waar ik de eerste maanden kan verblijven. Ik vind het niet erg (juist zelfs leuk) als ik een huis zou moeten delen met anderen.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mijn email-adres is [EMAIL=“maryrich@zeelandnet.nl”]maryrich@zeelandnet.nl
Alvast bedankt, Mary