Hoi,
Ik wil heel graag in december met stage beginnen maar kan geen heel weinig vinden over verblijfplaatsen op st.maarten. Heeft iemand een idee waar ik een verblijfplaats kan vinden voor studenten en wat de prijzen ongeveer zijn…
Groetjes ,
[COLOR=red]Femke
Originally posted by femke77@15-06-2005, 00:50:37
Hoi,
Ik wil heel graag in december met stage beginnen maar kan geen heel weinig vinden over verblijfplaatsen op st.maarten. Heeft iemand een idee waar ik een verblijfplaats kan vinden voor studenten en wat de prijzen ongeveer zijn…
Groetjes ,
[COLOR=red]Femke
Wij hebben gewoond en gewerkt op sint maarten. Geloof me, huisvesting op sint maarten, voor een redelijke prijs, kan heel moeilijk te vinden zijn. Toen wij er woonden huurden we voor US$ 2500,00 per maand. Dat was een prima huis met zeezicht en zwembad e.d. Onder dit huis was een soort appartement. Dit was een verschrikkelijk hok waar je last had van de reuk van zwembad water (een wand was tevens de zijkant van het zwembad waar het water min of meer doordrensde).
En hier komt het. Dit appartement werd ook enige tijd verhuurd voor US$ 600,00 per maand.
Kortom, als je stage wilt lopen op het dure sint maarten (in alle opzichten duur, behalve drank en sigaretten) laat dan degene waar je stage loopt e.e.a. regelen en als het kan op zijn kosten. Verder een prachtig eiland waar ik met veel genoegen aan terugdenk.
Veel succes,