Vanaf 1 januari 2008 verhuis ik naar Sint Maarten. Ik ga werken bij een ingenieursbureau.
Mijn vraag aan jullie is; waar kan ik het beste gaan wonen op Sint Maarten, mag rond de 1000/1500 dollar per maand kosten.
Hou erg van het strand dus wil het liefst daar in de buurt wonen, maar in welk gedeelte.
Het Tamarind hotel is eerst goed te doen vind ik. Je betaald ongeveer 1000 dollar per maand excl. cabel tv, water en elctra. Je hebt dan een 1 slaapkamer appartement. Het is gelegen in Pointe Blanche. Je kan vandaar uit opzoek naar iets anders. Mag ik vragen voor welk ingenieursbureau je gaat werken? Ik werk zelf voor Ingenieursbureau Lievense
Hallo,
Ik ben bemiddeld via Qualitivity. Ik ben benieuwd hoe het kantoor heet?
Ik zit hier nu 1,5 maand. Nog niet erg lang. Ik woon zelf nog in het Tamarind. Het bedrijf waar ik voor werk heeft voor mij een woning gezocht.
Het levensonderhoud is hier duurder dan in Nederland. De gewone boodschappen althans. Alcohol en sigaretten veel goedkoper. Alles wat gezond is dat is prijzig en alles wat niet gezond is dat is goedkoop
Hallo Chef
Het leven op sint maarten is fantastisch. Relaxed, prachtige stranden en geweldige uitgaans mogelijkheden. Woonruimte is best wel moeilijk en de dagelijkse levensbehoeften zijn behoorlijk prijzig. Maar dat is in Nederland inmiddels ook zo. Autorijden en woongenot zijn hier ook enorme aanslagen op je portemonnee en op sint maarten heel wat voordeliger.Als je 1000 tot 1500 dollar aan woonruimte kan betalen heb je op sint maarten een geweldig leven.
Zelf heb ik met mijn vrouw een schitterend appartementencomplex in Betty,s Estate.
10 autominuten vanaf Philipsburg en Point Blanche. Elk appartement heeft vanaf buiten zijn eigen voordeur en geeft heel veel privacy.
Als je meer wilt weten bel me dan op 0653942414. Mijn vrouw is op dit moment op sint maarten en zelf ben ik er in december tot half januari.
Misschien kunnen we elkaar ontmoeten in januari op sxm en kan ik je een appartement laten zien die in februari vrij komt.
Mijn email adres: [EMAIL=“j.jullens@planet.nl”]j.jullens@planet.nl
m.v.g. Jack