Na 17 jaar , drie (indiaanse) kinderen (geadopteerd) en een kleinkind … weet ik nog altijd weinig van Guatemala … doch als je zelf denkt nog minder te weten en iets aan de weet wil komen , van harte welkom !
patrick
Quetzaltenango, Guatemala
Beste Patrick,
Wat extra informatie is altijd welkom, dank voor het aanbod. Mijn partner en ik zijn van plan om rond mei / juni 2 weken naar Guatemala te gaan. Zelf rijden zien we niet zo zitten (wellicht onveilig / onduidelijke bewegwijzering???). Ken je toevallig betrouwbare, plaatselijke touroperators die rondreizen aanbieden met een privé chauffeur, of met een minibusje (wel Engelssprekend)? De Nederlandse reisbureau’s zijn behoorlijk aan de prijs vinden wij. Gezien de korte tijd dat wij daar hebben, zouden we wel zoveel als mogelijk georganiseerd willen reizen. Het plan is om daarna nog een weekje naar Belize te gaan.
Zijn in mei / juni de wegen ook voldoende begaanbaar?
Dank alvast.
Groeten,
Sandra
Sandra … dank voor je bericht !
Ik run hier zelf een incoming , tour operator … werk vrij veel met de Belgische ,lees Vlaamse en Nederlandse markt … rechtstreeks , op maat . Stuur alvast maar je ideeën , dan bekijk ik het wel even en antwoord op alle voorgaande vragen , op basis van ervaring (17 jaar lang) … schrijven naar patrickvercoutere@gmail.com …
Hallo!
Graag zou ik voor minimaal 6 maanden - 1 jaar naar Centraal-Amerika willen gaan om Spaans te leren en daar ook te werken.
Heeft iemand misschien tips of ervaring voor een baan?
Liefst iets in de toerisme, hotel, horeca omdat ik daarmee ervaring heb.