2 Oktober Naar Guatemala

Hai mensen,

wie vliegt ook op 2 oktober naar Guatemala met Iberia?

heyhey, ik vlieg niet op 2 oktober naar Guatemala, maar een maandje later, op 3 november. Voor hoeveel weken ga je spaans doen? Zou het leuk vinden om te horen hoe je het hebt daar! En wieweet komen we elkaar nog wel tegen… Groetjes en succes met alles Jolien

Hoi Jolien,

Ik begin in Antigua en ga daar 4 weken Spaans leren. Daarna terk ik nog een aantal maanden door Guatemala. Ik zal binnenkort laten weten op welke site ik mijn reisverhalen plaats!

Originally posted by Jol@13-09-2004, 18:37:20
** heyhey, ik vlieg niet op 2 oktober naar Guatemala, maar een maandje later, op 3 november. Voor hoeveel weken ga je spaans doen? Zou het leuk vinden om te horen hoe je het hebt daar! En wieweet komen we elkaar nog wel tegen… Groetjes en succes met alles Jolien **

He Jolien, Guatemala is geweldig. Mooi en relaxt land. Ik heb 6 weken spaans gedaan, dat had ik wel nodig om op een beetje relaxt niveau te komen. Ik zou je Quetzaltenango aanraden boven Antigua omdat naast dat de kosten lager zijn het een stuk minder toeristisch is waardoor je niet steeds eindigd met engels spreken. Een goede school is Utatlan Spanish School, kleine, relaxte school met hoog niveau van klassen (www.xelapages.com/utatlan), ik kan je ze zeer aanraden.

Hee,

Guatemala is echt SUPER! Bijna een jaar geleden alweer, ben ik ruim 2 maand naar Guatemala geweest. Mijn reisverslag staat op dorine.zegthallo.nl.
Mijn ervaringen om op 4 verschillende scholen Spaans te leren zijn me echt goed bevallen. Antigua is mooi, maar niet het echte Guatemala. Vooral Todos Santos Cuchumatan is een gweldig stadje, daar was ik de enigste student! Nou ja geniet van de mensen, de natuur en natuurlijk ook de cultuur. En reis met de ‘chickenbussen’ ipv met de shuttles. Dit is niet alleen ontzettend veel goedkoper, maar levert ook geweldig leuke ervaringen met de lokale bevolking! Veel plezier!!!

Dorine