Woning gezocht

Hoezo zou je geen scootertje doen? Ik hoor daar hele verschillende verhalen over. Ik denk dat wij ook wel een auto willen kopen ergens maar we zijn met zijn tweetjes en kopen dan maar 1 auto natuurlijk dus zowiezo moet er eentje met de bus/lopend/fietsend naar het werk. Maar we zien wel hoe dat gaat. Voor de vrije tijd ist wel lekker om een eigen autootje te hebben ja. Zijn er eigenlijk garages met tweedehands auto’s of kun je die het beste particulier van iemand kopen? En worden er veel kleine oudere autootjes aangeboden?

nou er zijn dus geen fietspaden of wegmarkeringen waar je met je scootertje kunt gaan rijden. en ze rijden nogal wild op curacao vandaar dat me de auto ook gewoon het beste lijkt…
ik heb toevallig op een site gezeten soort van marktplaats voor auto’s in curacao maar weet de link niet meer. wat het beste is weet ik natuurlijk niet misschien zijn er mensen hier die wel al een autootje gekocht hebben daar?

Hi Glen,

Ik heb appartementen te huur in goede nette,rustige, centrale buurt op Curacao. Je moet zelf een huisgenote zoeken als je dat wenst. De kosten zijn Nafl. 1275,-- per maand exclusief electra, inclusief gas, water, cable TV, wireless internet, vaste telefoonaansluiting (prepaid)

Ik ben bereikbaar op +59995192532

Hi, er komt bij ons in het apt.complex (9 apt)een 1-slaapkamerapt. vrij voor max 2 personen (voorzien van 2-persoonsbed).
Beschikbaar v.a. 9/3 tot 1/10/2009.Voor info even mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Huur is afhankelkijk van periode en aantal personen.

Scootertje is levensgevaarlijk. De wegen zijn momenteel zo slecht, omdat het aldoor geregend heeft. Grote gaten!!! Zelfs met de auto is het niet leuk, want af en toe krijg je een verschrikkelijke klap!!! Je moet heel goed uitkijken hier. Tweede hands auto’s zijn ook behoorlijk aan de prijs.

Hoi glen,
Ik vroeg me af voor wat van reclame bureau je gaat werken daar,
Ik ben namelijk opzoek naar een stage bedrijf op de Antillen voor begin januari volgend jaar, Het duurt nog even maar ben toch maar begonnen met zoeken omdat je in deze sector in die landen niet veel hebt.
Ik hoor graag van je,

Groetjes mo!

Hmm jammer, ik had me zo verheugd op de scooter :slight_smile: Maar nee dan lijkt het me niet verstandig. Ik zie wel even wat ik ga doen. De eerste week huren we een auto en kijken we even waar we terechtkomen qua huis en werk en dan kijken we verder of we een autootje gaan kopen of het gewoon met de bus gaan doen allemaal.

Een zeer centraal gelegen, sfeervol en huiselijk monumentaal pand te Otrabanda, Willemstad de hoofdstad van Curaçao.

De gunstige ligging maakt het ideaal om in korte tijd de voor u belangrijke plaatsen op het eiland te voet, met een auto of anders met openbaar vervoer te bereiken.

Het huis ligt op loopafstand van o.a. winkels, banken, ziekenhuis, supermarkt, busstations, uitgangsgelegenheden en de officiële instanties.

Voor beschikbaarheid en verdere informatie e-mail ons of bezoek onze blogspot:

http://jasmijnstagehuiscuracao.blogspot.com/

http://www.wereldwijzer.nl/117888-albums1178-picture8393.html

http://www.salsastagehuis.com/Index.php?node=hethuis&width=1280&height=1024