Dit subforum is aangepast je kan hier alles aanbieden van auto's tot huizen

Hallo Allemaal,

Dit subforum is veranderd je kan hier nu huizen, auto’s, scooters etc etc aanbieden en vragen zo houden we het reiscafe schoner.
Als er vragen zijn hoor ik dat graag

Groeten,

Clint

Prima oplossing.
Zo weet iedereen precies waar hiij of zij wezen moet en de aanbieders hoeven ook niet langer alle topics te lezen om te kijken of iemand wat zoekt.

1 like

Ben blij dat je er blij mee bent

zo is het voor iederen inderdaad overzichtelijker

Groet,

Clint

Dan maak ik hier graag gebruik van! Ik zal niet meer mijn huizen in alle topics plaatsen.

Kijk voor kamers, stagewoningen, appartementen en studio’s een op:

www.huisvestingcuracao.com of www.curacaostudentenhuis.com

Ik hoop jullie hiermee geholpen te hebben.

Groet

Daniel

Wij hebben 2 mooie appartementen voor maximaal 4 personen en 1 studio voor 1 persoon te huur op Curacao.

Ideaal voor vakantiegangers, stagiaires of mensen die tijdelijk op Curacao willen wonen.

Wilt je foto’s ervan bekijken of meer informatie dan kan je onze website bezoeken:
http://maravillaappartementen.come2me.nl of stuur ons een e-mail naar [EMAIL=“maravilla-appartementen@hotmail.com”]maravilla-appartementen@hotmail.com en je krijgt antwoord binnen 24 uur.

Met vriendelijke groeten,

Nicole

Appartement voor tijdelijke verhuur met als doelgroep co-assistent, arts-assistent, advocaat-stagiair e.d. Het appartement staat op het terrein van een landhuis op 8 minuten afstand van Willemstad/St-Elisabeth ziekenhuis. Het heeft een slaapkamer voorzien van airco, een woonkamer met een open keuken, een badkamer met douche en toilet, een overdekt terras, een tuin en een parkeerplaats bereikbaar via een oprijlaan voorzien van een elektrisch hek. Het appartement is volledig ingericht met onder andere een koelkast, een oven/fornuis, een TV met lokale zenders, en een ADSL internet aansluiting. Er is een wasmachine voor gemeenschappelijk gebruik. De vloeroppervlakte binnen is circa 50 m2. Er zijn honden op het terrein voor de bewaking. Voor de deur is een halte van het openbare vervoer (bus) en een supermarkt en geldautomaat zijn in de buurt. De maandhuur en borg zijn beide NAfl. 700 exclusief water en elektriciteit. Beschikbaar vanaf september 2011. Zie www.studentenappartementen.com

Grote Huis te koop op Curacao.
Heb je plannen om binnenkort naar Curacao te emmigreren, Grijp je kans!
2 verdieping woning
Boven: 3 slpk, 2 badk, open keuken, eetkamer, woonkamer
Beneden: 3 slpk, 1 woonkamer, berging, washok
Bijgebouwd aan de achterkant grote porch met extra keuken, berghok en toilet (ideaal voor Party’s)
Bij interesse neem dan contact.
Is een Koopje!

Hierbij biedt ik mijn auto te koop aan!
Het gaat om een Suzuki Baleno stationwagon uit 2000:

158.000km
Kleur rood
Automaat
Elektrische ramen
Stuurbekrachtiging
Airco
Radio-cd speler

Goed onderhouden auto. Elke 5000km een grote of kleine beurt gehad bij de garage (afgewisseld). Schade vrij. Top auto! Prijs is 7500,- NAF.

Voor meer informatie: +5999 5141145 of: eefjede_boer@hotmail.com.

Cura-car bied goedkope huur auto’s en een perfecte service.

Alle auto’s zijn voorzien van airco, radio cd spelere, 4 deurs en zijn allemaal jonger dan 3 jaar.

Skoda Fabia
Daihatsu Terios
Toyota Yaris

Voor maar €25,- pd
Incl. :

Gratis ophaal vanaf het vliegveld of hotel
verzekering
vrij aantal kilometers
Gratis route kaart

Bel of mail voor reservering
Tel: +5999 6996868
@ : info@cura-car.com
www.cura-car.com (underconstruction)

Deawoo Matiz te koop uit 2001.
Kleur grijs. NAF 3900

Huis te koop op Curacao. Wil je een heel goed onderhouden zeer goed gesitueerde huis op Curacao dicht bij het vliegveld, 15 minuten van de stad, in een hele rustige buurt zonder echte file. Met ondermeer: 3 slaapkamers, 2 badkamers, open keuken met kookeiland, washok, hondehok en periel. Beveiligd met alarm installatie en met overal hekwerk. prijs is bespreekbaar. mis je kans niet voor dit huis op Romar 5 minuten van het vliegveld.
Mis dan deze kans niet en neem even contact op en ik zal je nadere informatie toesturen.:zon02:

TE KOOP GEVRAAGD: AUTO

Vanaf eind mei 2012 zoek ik een fijne auto op Curaçao. Budget is ongeveer rond de ANG 4000, voorkeur voor automaat, airco en 4DW (maar ben ik principe in alles geïnteresseerd wat binnen mijn budget past).

Misschien dat iemand eind mei weer terug naar Nederland gaat en dus zijn/haar auto kwijt moet rond die tijd, dan kunnen we misschien even contact houden? Ik hoor het graag!

Hoi Ulrich,

Graag zou ik meer nfo willen over het huis wat je te koop hebt.
Vanaf oktober hoop ik op Curacao te zitten en wie weet is het geschikt voor mij.

Groetjes Danielle

1 like

Hoi Judeska,

In oktober hoop ik op Curacao te zitten, en misschien is jullie huis wel het plekje waar ik graag zou willen wonen. Zou je me meer informatie toe kunnen sturen? Mijn email adres is d.vosters@chello.nl

Groetjes Danielle

Hoi!

Ik heb een goede betaalbare auto te huur voor drie weken( tot 24 mei) voor 500 gulden! Het een Kia en heeft een stuurslot en alarm. Dealer zit in Salina en de auto kan gewoon op jouw naam. Er is een mogelijkheid om de auto langer te huren. prijs is incl all risc

Ik wil een auto gaan delen met een huisgenoot, dus we hebben 1 auto over!

Laat even weten als je interesse hebt!

Groet Helena
6750424

dANK JE WEL MAAR HELAAS KAN IK PAS TEGEN OKTOBER NAAR cURACOA KOMEN EN IK KOM DAN VOOR EEN HALF JAAR.
GROETJES dANIELLE

Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een pickup. Het mag best een ouwetje zijn, met roest en al, als de motor maar in relatief goed staat is.
Wie kan mij verder helpen?
Ik ben in juni op Curacao en we komen vanaf eind juli permanent op het eiland wonen.
Wie helpt ons?!
Renée