PRIJS VERLAAGD WEGENS VERTREK!!! Van Nafl 439.000 naar Nafl 419.000 k.k., TAXATIERAPPORT OPGEMAAKT DOOR ERKEND MAKELAAR AANWEZIG. Ruim, licht, vrijstaand verdiepingshuis met ruime veranda te Banda Bou (midden tussen Soto en Barber) op 1980 m2 EIGENDOMSGROND. Drie slaapkamers, twee badkamers. Groot balkon bij master-bedroom met uitzicht op Christoffelberg. Veilige omgeving: afgesloten tuin, buurtpreventie, straatverlichting, benedenverdieping voorzien van witgelakt traliewerk. Ligt hoog (geen wateroverlast) en perfect op de wind. Veel schaduw in tuin door beplanting. VERKOOP INCLUSIEF BOUWTEKENINGEN + VERGUNNING VOOR BOUW 4 APPARTEMENTEN. Ook goede belegging: huis is momenteel verhuurd met wederzijdse opzegtermijn 3 maanden. Meer informatie? Mail naar hadielala@hotmail.com, of bel (005999) 6628064.
xxxx
Hallo allemaal,
Ik ga stage lopen op Curacao van december 2012 tot mei 2013. Ik ben op zoek naar een relatief goedkope auto verhuur bedrijf. of iemand die zijn auto verkoopt rond de 3000 NAFL.
Heeft iemand tips! Ik ben 19 jaar oud en heb nog maar 1 jaar me rijbewijs maar heb nog nooit schade gereden en al wel heel veel kilometers.
groetjes Michelle
Hallo Mensen!
Ik vertrek 21 februari naar Curacao voor minimaal 6 maanden, ik ben opzoek naar een brommertje, of scooter om te kopen.
Iemand iets in de aanbieding voor mij? een goedkoop autotje zou ook een optie kunnen zijn
Hallo Mensen!
Ik vertrek 21 februari naar Curacao voor zeker 6 maanden, nu ben ik opzoek naar een brommertje of scooter om te kopen. De looks, merk of snelheid maakt me niet uit.
Een goedkoop auto’tje is eventueel ook een optie…
Iemand iets in de aanbieding?? Hoor het graag van je!
Groeten Sander
en wat is de prijs van het huis en zijn er ook foto’s
Meer foto’s en informatie zijn te vinden via de link http://www.mijnhuisverkoopikzelf.nl/woning/curacao/hofi-abou-4454.html. Ook kunt u - mocht u meer informatie willen ontvangen - via die site contact met mij leggen.
Tropische Vakantiewoning, op een toplocatie, u heeft uw vakantiewoning gevonden !!! (Curaçao)
Echte Antilliaanse privé-vakantiewoning op toplocatie voor een heerlijke vakantie op Curacao. De woning is van alle comfort voorzien en straalt vooral veel gezelligheid uit. Bent u op zoekt naar een vakantiehuis op Curaçao waarvan de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is? Zoek dan niet verder, want Casa Andries heeft alles om uw vakantie op Curaçao te doen slagen. Kijk snel verder wat Casa Andries U allemaal te bieden heeft Door de centrale ligging bent u binnen 5 minuten in Punda/Otrobanda en ook binnen 5 minuten op de bekende stranden zoals Mambo Beach, Jan Thielbaai, Cabana Beach etc. Winkelcentra en supermarkten, binnen een paar minuten te bereiken.
Onze vakantiehuis ligt aan de Tielstraat in de wijk Steenrijk Deze wijk is centraal gelegen ten opzichte van het centrum Punda en Otrabanda. Aan deze zuidkust ligt; Mambo Beach, Cabana Beach, Sea Aquarium Marie Pampoen Beach, en veel meer.
Het Appartement ligt op 5 minuten loop afstand van de gratis beach van Marie Pampoen aan de zuidkust. Door deze centrale ligging bent u in no time in Willemstad. Op loop afstand van onze appartement, om de hoek, heb je een Supermarkt, wasserette, benzinepomp, restaurant pin automaat, copyshop en apotheek.
Kortom Casa Andries is ook ideaal wanneer u met of zonder huurauto een leuke vakantie zoekt .
Casa Andries is een fantastische vakantiehuis met veel privacy. De vakantiehuis is voorzien van een terras met hekwerk aan de zij- zijde.
Bij binnenkomst door de voordeur staat u direct in de zitkamer en eetkamer. Links, naast het eetgedeelte, bevind zich de keuken. In de keuken is alles wat u nodig heeft voor een fijne vakantie aanwezig, o.a. een grote koelkast en gasfornuis.
Aan de achterkant van Casa Andries zijn 3 slaapkamers, 2 slaapkamers met airco. De slaapkamers beschikken allemaal over een bed met matras linnengoed en kussens. Er is een badkamer met warm water. Parkeren is op de straat voor het appartement.
Het vakantiehuis is voorzien van een inbraak alarminstallatie, tralies voor de deuren en is geschikt en ingericht voor in totaal 5 personen.
De buurt is zeer veilig, rustig, en gunstig gelegen tussen nabijgelegen stranden en het centrum.
http://www.vakantieinhuiscuracao.nl