Ik kom zaterdag 19 Februari aan in Curacao om voor 5 maanden stage te lopen. Graag wil ik voor deze periode een auto kopen. Is er iemand die van zijn auto af wil of ergens een goede capabele weet voor mij.
Bedankt.
Mvg Michel
Ik kom zaterdag 19 Februari aan in Curacao om voor 5 maanden stage te lopen. Graag wil ik voor deze periode een auto kopen. Is er iemand die van zijn auto af wil of ergens een goede capabele weet voor mij.
Bedankt.
Mvg Michel
Er worden heel veel auto’s aangeboden op de ‘markt’, zoals: www.viavia.net en www.marktplaats.an. Er komen veel stagiairs naar Curaçao die een auto kopen en die komt dan na een paar maanden weer op de markt. Hou er wel rekening mee dat het op Curaçao veel duurder is dan in NL, want alles moet natuurlijk worden geimporteerd. Dus niet omrekenen naar euro’s
Hoi Michel,
heb je inmiddels al een auto gevonden? Ik heb er namelijk eentje te koop. Het is een Toyota Starlet. Ik heb hem een maand geleden gekocht maar mijn nieuwe huisgenoot heeft een auto gehuurd en wij doen alles samen waardoor mijn auto overbodig word.
Hij is gekeurd tot en met 2012 en hij is net bij een monteur geweest voor een beurt.
ik hoor graag van je.
mvg
bibi
Hey Bibi,
Bedankt voor je reactie, toevallig heb ik gisteren bij een auto gekeken en die gaan we waarschijnlijk vanavond kopen. Mocht dit om de een of andere reden niet lukken, zal ik je gelijk een mail sturen.
Mvg Michel Tettero
Dag Michel,
bedankt voor je reactie. Ik hoor wel wat het is geworden. Succes.
Is het de eerste keer dat je een auto koopt op het eiland? Als ik je ergens mee kan helpen? Met de keuringskaart, overzetten, verzekering enz.
MVG
Bibi