Wie gaat er ook in augustus naar Curacao??

Hallo!!

Mijn naam is Fieke Geurts en ik ben 23 jaar. Ik ben van plan om van september 2012 tot en met maart 2013 stage te gaan lopen op het geweldige curacao, al vind ik het wel spannend om alleen te gaan! Ik studeer pedagogische wetenschappen en ik ga stage lopen bij een behandelingsinstelling voor kinderen met een beperking/autisme/hechtingsproblemen etc.
Daarom zou ik het leuk vinden om met anderen in contact te komen die ook rond augustus richting curacao gaan. Ik wil namelijk eerst even nog een soort van vakantie hebben en het eiland een beetje ontdekken…
Dusss ga jij ook rond augustus naar Curacao dan zou ik het leuk vinden om iets van je te horen!

Ik heb ook gelezen dat het huren van een auto rond de 300 euro per maand kost, wat ik erg duur vind. Weet iemand een adres waar je goedkoper een auto kunt huren, die natuurlijk wel goed is? Of heeft er iemand tips?

Hoi Fieke,

Waarom huren?
Voor die 6 maanden kan je beter een auto kopen, scheelt veel geld.

Groeten, Angelique

Hallo Angelique,

Ja daar heb je zeker gelijk in, maar ik hoor verhalen dat de kwaliteit van de koopauto’s erg slecht is en er veel problemen mee zijn.
Heb jij er ervaring mee dan?

vind het zelf wel mee vallen. Maar je moet gewoon geluk hebben als je een auto koopt. (dit is in nederland niet anders). Mijn auto die ik via marktplaats had gekocht is helemaal niets mis mee en rijd nog steeds perfect. Wat je zou kunnen doen als je een auto op het oog hebt en zelf niet veel over autos weet , iemand in huren (kost een paar tientjes) deze persoon is onafhankelijk en gaat met jouw mee en kijkt in welke staat de auto is voor de prijs wat ze er voor vragen. Maar je kan ook goedkopere autos huren maar dan zijn het meestal van die afgetrapte autos.

Ok, bedankt voor de tip!

Ik heb inderdaad al op marktplaats rondgesnuffeld, maar om nu al te kijken voor een auto voor augustus is wel erg vroeg denk ik :slight_smile: